| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

سورپرایز انتخاباتیِ اصلاح‌طلبان لو رفت

روزنامه اعتماد از آمادگی چهره‌های اصلاح طلب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است و از سورپرایز انتخاباتی اصلاح‌طلبان رونمایی کرد!

سورپرایز انتخاباتیِ اصلاح‌طلبان لو رفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یکی از سورپرایزهای قطعی انتخابات چهاردهم بدون تردید سیدمحمد صدر است. نامی که این روزها به کرات در ارزیابی‌های تحلیلی مرتبط با انتخابات شنیده می‌شود. اخبار حاکی از آن است که صدر در بسیاری از لیست‌ها به عنوان نامزد مطلوب اصلاح‌طلب مطرح شده است. سید محمد ‌صدر، زاده۱۲ مرداد ۱۳۳۰ سیاستمدار ایرانی و دارای دکترای داروسازی از دانشگاه تهران است.

وی مدیرکل امور اروپا امریکای وزارت خارجه دولت رجایی، مشاور سابق سید محمد خاتمی و مشاور سابق محمدجواد ظریف و در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی فرزند سید رضا صدر و برادرزاده سید موسی‌صدر است.

خبرنگار اعتماد دیروز در جریان تماس با صدر درباره این گمانه‌زنی‌ها نظر او را جویا شد، صدر با اشاره به اینکه او هم این اظهارات را شنیده، اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات نگرفته و موضوع را به آینده موکول کرد. برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که صدر تاییدیه بسیاری از چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب را برای حضور در انتخابات گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار