| کد مطلب: ۱۱۱۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

بدرقه پیکر شهدای سانحه بالگرد از سوی مردم تبریز

صبح امروز سه شنبه اول خرداد ماه مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد با حضور مردم شهر تبریز و مسئولین برگزار شد و پیکر شهدای خدمت از میان خیل انبوهی از مردم عبور داده شد.

بدرقه پیکر شهدای سانحه بالگرد از سوی مردم تبریز

به گزارش آرمان ملی آنلاین،حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، سه شنبه یکم خرداد ماه، در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت در تبریز اظهار کرد: آقای رئیسی عزیز در قاب ریاست جمهوری یک تصویر جاودانه و ماندگار از خدمت عاشقانه و مخلصانه به یادگار گذاشت.

63040352

وی با بیان اینکه پرواز شهدای خدمت در این منطقه به پرواز ابدی در سالروز ولادت امام رضا(ع) مقدر شد، گفت: سلام پر از مهر و محبت از رهبر عالی قدری که خودشان داغدار هستند را به همه‌ی شما اهالی تبریز و آذربایجان تقدیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه امام جمعه‌ی محبوب این شهر یک قاب دلپذیر و ماندگار از خود به جای گذاشت، گفت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ثابت کرد که دیپلماسی و میدان در کنار هم و در خدمت آرمان مقاومت است و مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی باصفا و جوانی بود که در مدت کوتاهی، خدمت عاشقانه از خودش ارائه کرد.

63040348

وی در پایان خاطر نشان کرد: عزیزان و کادر پروازی که در این سفر شهید شدند، برگزیده بودند و این شهدای خدمت سرمایه جاودان برای ملت هستند و روحیه نشاط، تصمیم تازه و عزم راسخ برای ادامه این راه تا رسیدن به قله‌ها و ایرانی قوی فراهم کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار