| کد مطلب: ۱۰۹۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

«نه» شریان: به پدر خواندگی و شخص محوری

دبیرکل جبهه شریان با اشاره به حضور این جبهه در ائتلاف امنا، گفت: ما به پدرخواندگی و شخص محوری نه گفته‌ایم.

 «نه» شریان: به پدر خواندگی و شخص محوری

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ ابوالقاسم جراره در نشست خبری جبهه شریان اظهار کرد: این جبهه بناست در حوزه انتخابات کنش داشته باشد. ما فراخوانی براساس مرامنامه خود اعلام کردیم که هرکسی از داوطلبان مایل است براساس شاخص‌های ما عمل کند، رزومه اش را برای ما بفرستد که ۱۵۰۰ نفر برای ما رزومه ارسال کردند. ما این افراد را ارزیابی کردیم و در تهران ۳۰۰ نفر بررسی شدند.

وی افزود: تلاش ما بر همگرایی در جبهه انقلاب است. نظر ما این است که ائتلاف حول اشخاص نباشد بلکه براساس شاخص ها باشد و بر همین اساس ائتلاف امنا شکل گرفت و ما وارد این ائتلاف شدیم و قرار است لیستی به اسم امنا معرفی خواهد شد. شریان کاندید خود را به امنا معرفی کرده تا براساس شاخص ها لیست ۳۰ نفره برای تهران معرفی شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: ما به پدرخواندگی و شخص محوری نه گفته ایم. در همین یکی دو روز آینده لیست امنا را معرفی خواهیم کرد. هنوز سرلیست ما مشخص نشده است البته‌ ما نگاه فردمحوری نداریم.

جراره تاکید کرد: تخریب بد است و ما قصد تخریب کسی را نداریم اما اگر مسائلی در خصوص تخلف یا فساد درباره مسئولان مطرح است آنها باید به افکار عمومی پاسخ دهند. مردم نگران این مسائل هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار