| کد مطلب: ۱۰۹۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

طعنه سنگین آذری جهرمی به دولت سیزدهم

وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از افزایش قیمت دلار گفت: بنده خدایی که حالا وزیر است آن روزها می‌گفت دولت دوازدهم اگر تمام شود، هیچ اتفاقی هم که نیفتد و به هیچ چیزی هم دست زده نشود، ۱۵ درصد تورم افت می‌کند.

طعنه سنگین آذری جهرمی به دولت سیزدهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

شاید این روزها باید یادی کنیم از ادعاهای پرطمطراق برخی مجلس نشینان، صاحبان سخن و دولت‌مردان فعلی (بخوانید منتقدان و واویلا کنندگان در دولت قبل)، که با طرح نقدهایی مکرر بر تعاملات بین المللی دولت یازدهم و دوازدهم و بویژه برجام، این امید را برای برخی متدینین بوجود آورده بود که با تمام شدن دولت قبل، مدینه فاضله ساخته می‌شود؛ زندگی طعم عسل می‌گیرد و مشکلات دود می‌شوند. (به گمانم فرصت به اندازه‌ی زمان به عمل آمدن یک بادمجان که می‌گفتند گذشته که هیچ، تا حالا چند مزرعه بادمجان به بار نشسته است!)

القصه بنده خدایی که حالا وزیر است آن روزها می‌گفت دولت دوازدهم اگر تمام شود، هیچ اتفاقی هم که نیفتد و به هیچ چیزی هم دست زده نشود، ۱۵ درصد تورم افت می‌کند! دیگری از جنبش انقلابی-اقتصادی بودن خودش و تیمش می‌گفت و آن روزها نگران باز شدن در یخچال بازنشسته‌های عزیز بود. زیاد است از این قصه‌ها… بگذریم…

شما بگویید نتیجه حاصله‌ از آن حرف‌ها چه بود؟!

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار