| کد مطلب: ۱۰۹۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف سخنگوی دولت به نارضایتی مردم در پرداخت ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ سخنگوی دولت  در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف دولت و مجلس بر سر افزایش حقوق کارکنان، تاکید کرد: حمایت واقعی از حفظ قدرت خرید مردم این است که هم تورم را مهار کنیم و هم افزایش دستمزدها را شاهد باشیم. دولت درنظر دارد، افزایش حقوق با تاکید بر افزایش حقوق افرادی باشد که حقوق پایین‌تری دریافت می‌کنند. به عنوان مثال کسی که ۱۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد این در حالی است که کسی که ۵۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد باید معادل به عنوان مثال ۱۰ درصدی را داشته باشد.

گلایه عمومی مردم نبود عدالت در پرداخت‌ها است

علی بهادری جهرمی یادآور شد: گلایه عمومی مردم نبود عدالت در پرداخت‌ها است و نگاه دولت نیز عدالت پرداخت و افزایش پلکانی حقوق کارکنان است.

دبیر هیأت دولت درباره راهبرد لغو و خنثی‌سازی تحریم‌ها در دولت، گفت: در تجارت خارجی کسب رکورد ۱۱۲ میلیارد دلار حجم تجارت نفتی در سال ۱۴۰۱ را شاهد بودیم. دولت پابه‌پای مذاکره برای رفع تحریم مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها را نیز پیش برده است؛ عضویت در اجلاس‌ها و مجموعه‌هایی همچون بریکس و شانگهای، تقویت دیپلماسی همسایگی و توسعه روابط با تمرکز بر توسعه روابط اقتصادی از جمله اقدامات دولت بوده و نشان داد که اقدامات دولت در این حوزه نیز صحیح بوده است.

خنثی‌سازی تحریم‌ها با جدیت دنبال می‌شود

وی با تاکید بر اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها با جدیت دنبال می‌شود گفت: اخیرا آقای باقری با آقای مورا در ژنو در راستای مذاکرات رفع تحریم‌ها دیدار و رایزنی داشته و این گفت‌وگوها و مذاکرات و رفت‌وآمدها استمرار دارد.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره آمار مدیران ناکارآمد در دولت سیردهم، اظهار کرد: همانطور که اعلام شد بیش از ۶۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند و  این اقدام بر اساس ارزیابی های انجام شده از درون و بیرون قوه مجریه بوده است. به‌عنوان نمونه در یکی از سفرهای استانی رئیس‌جمهور ۱۲ مدیر جابجا شدند. رئیس‌جمهور همواره تاکید دارند ضمن احترام به همه کارگزاران هدف از این سازوکار خدمت‌رسانی به مردم است؛ البته بیش از ۲۰۰ مدیر جوان و شایسته در بخش‌های مختلف دولت در سطح کلان و ملی و محلی بکار گرفته شدند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار