| کد مطلب: ۱۰۸۹۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

بهادری جهرمی:

دولت حامی همه جناح‌ها و نگاه‌ها در چارچوب قانون اساسی است

سخنگوی دولت با تاکید بر این‌که «مشارکت پرشور نیازمند همکاری، تعامل و همراهی همه نهادهای قانونی کشور و تمامی دیدگاه‌ها و احزاب است»، گفت: ما حامی همه جناح‌ها و نگاه‌ها در چارچوب قانون اساسی برای مشارکت انتخاباتی هستیم و از حضور و مشارکت پرشور همه نگاه‌ها و احزاب در این زمینه حمایت می‌کنیم.

دولت حامی همه جناح‌ها و نگاه‌ها در چارچوب قانون اساسی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ علی بهادری جهرمی درباره ارزیابی دولت از دیدار اخیر فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور و امکان برگزاری مجدد چنین جلساتی، اظهار کرد: پیش از این هم چه رئیس‌جمهور و چه دیگر اعضای دولت دیدارهای متعددی با فعالان و شخصیت‌های سیاسی داشته‌اند اما این دیدار جنبه رسانه‌ای پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: جلسات و نشست‌های رئیس‌جمهور محدود به این جلسه نخواهد شد. تاکید دولت این است که باتوجه به اثرگذاری جناح‌های سیاسی در پرشور کردن انتخابات و توان آنان در تشکیل مجلس قوی برای حل مشکلات کشور دارند، همه نگاه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی در چارچوب قانون در انتخابات مشارکت کنند. نگاه دولت فراجناحی است و به سهیم‌شدن همه سلایق مختلف و دیدگاه‌های متفاوت برای پیشبرد امور کشور و حل مشکلات تاکید دارد تا همه آنان با همه ابزارهای قانونی، مشارکت انتخاباتی داشته باشند.

سخنگوی دولت با بیان این‌که «مشارکت پرشور نیازمند همکاری، تعامل و همراهی همه اجزا و ارکان و نهادهای قانونی کشور و همه گروه‌ها، دیدگاه‌ها و احزاب و افراد است»، تصریح کرد: دولت حامی همه جناح‌ها و نگاه‌ها در چارچوب قانون اساسی برای مشارکت انتخاباتی هستیم و از حضور و مشارکت پرشور همه نگاه‌ها و احزاب در این زمینه حمایت می‌کنیم.

دولت از پیشرفت و ارتقاء جایگاه بانوان استقبال می‌کند

دبیر هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره حضور بانوان در مناصب مدیریتی، اظهار کرد: نگاه دولت در انتصابات توجه به شایستگی‌های مدیریتی و پرهیز از نادیده گرفتن توانایی‌های بانوان در انتصابات مدیریتی است. زنان نیمی از جامعه هستند و حتما در عرصه‌های اجتماعی و علمی و اجرایی متناسب با شأن و توانایی های خود می‌توانند موثر باشند. هرجا که زنان توانمند و شایسته برای تصدی مناصب مدیریتی در سطوح ملی و استانی باشند باید به آن‌ها اعتماد شود.

بهادری جهرمی یادآور شد: هم‌اکنون بانوان بسیاری در جایگاه‌های مختلف مدیریتی از جمله معاون و دستیار رییس‌جمهور تا سفیر و دبیر ستادهای ملی مشغول به فعالیت هستند و دولت از پیشرفت و ارتقاء جایگاه آنان استقبال می‌کند.

وی با بیان این‌که «رویکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور این است که هیچ زن توانمندی نباید به خاطر جنسیت از مسؤلیت کنار زده شود»، تصریح کرد: این رویکرد در قانون اساسی و قوانین عادی هم وجود دارد. دولت از ابتدا توجه ویژه‌ای به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی داشته که برگزاری کنگره بانوان تأثیرگذار یکی از نمودهای آن است. امیدواریم بت

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار