| کد مطلب: ۱۰۸۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

وزیر کشور:

آمریکا حضور پرشور مردم در انتخابات را نمی‌خواهد!

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا همواره به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و از حضور مردم در این صحنه به شدت بیم دارند، گفت: آینده بسیار درخشانی پیش‌روی کشور ما‌ست.

 آمریکا حضور پرشور مردم در انتخابات را نمی‌خواهد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ احمد وحیدی اظهار داشت: وجود شهدا مایه فخر همه ملت است. نظام جمهوری اسلامی امروز در حال سیر تکامل است و مردم در اقصی نقاط کشور به یک اندازه در این نهضت بزرگ سهیم‌اند و مردم با ایمانی قوی و اراده‌های محکم همواره پشت انقلاب هستند چرا که شهدا در جنگ ۸ سال دفاع مقدس با استقامت و پایداری به دنبال تحقق آرمان‌های نظام بودند و ملت امروز ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین امروز ناجوانمردانه زیر حملات دشمن صهیونیست و حامی آن استکبار جهانی هستند و حمایت ایران از این مردم نشانی می‌دهد پشتیبان حق و حقیقت بوده و هستند، تصریح کرد: در حالی که آشفتگی اخلاقی، ایمانی و اعتقادی در جهان فراگیر شده بانوان ما امروز با تاسی از سیره حضرت فاطمه (س) با عفاف، حجاب و باور عمیق، پرچم فرهنگ و تمدن را بر دوش گرفته و نقش اول را در انقلاب و کشور ایفا می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه با تحریم و به وجود آوردن مشکلات برای کشور به دنبال تحقق اهداف خود هستند، تأکید کرد: مردم باید مانند گذشته توطئه‌های دشمن را خنثی و با حضور باشکوه در انتخابات نقش‌آفرینی کنند، لذا هر فردی که به کشور نظام و ملت علاقه دارد باید از انتخابات حمایت کند، زیرا دوره درخشانی در انتظار مردم است و ما باید به آن امیدوار باشیم.

وحیدی با بیان اینکه آینده بسیار درخشانی پیش‌روی کشور ما‌ست، گفت: در طول عمر چهل ساله انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده‌ایم که روز به روز بیشتر خواهند شد.

وی در ادامه بابیان اینکه دشمن و در راس آن آمریکا آخرین تلاش ها‌ی خود را برای جلوگیری از به قله رسیدن ملت ما انجام می‌دهد، اضافه کرد: رهبر معظم، حکیم، دانشمند، آینده‌بین و بصیر انقلاب به ما فرمودند ما نزدیکی‌های قله هستیم، خسته نشوید چیزی به قله نمانده است لذا ان‌شاالله ملت ما با قدرت باقیمانده راه را طی خواهد کرد و در این انتخابات یکی از این گام‌های بلند در رسیدن به قله را طی خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار