| کد مطلب: ۱۰۸۳۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

جبران خلأ روند آموزش با جت یاسین

وزیر دفاع گفت: گزارش‌های زیادی در مورد جت یاسین آمده این محصول یکی از پیشرفته‌ترین جت‌های آموزشی است که خلأ روند آموزش ما را جبران می‌کند.

جبران خلأ روند آموزش با جت یاسین

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا؛ امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره ساخت هلیکوپتر بومی عنوان کرد: کار در حال انجام است و برای آن برنامه داریم.

وی درباره جایگزینی اسلحه مصاف با ژسه گفت: مصاف یک سلاح پیشرفته است که وزارت دفاع روی آن کار کرده و داریم آرام آرام مجموعه‌هایی را به آن تجهیز می‌کنیم.

وزیر دفاع در مورد جت یاسین هم گفت: گزارش‌های زیادی در مورد جت یاسین آمده این محصول یکی از پیشرفته‌ترین جت‌های آموزشی است که خلأ روند آموزش ما را جبران می‌کند.

امیر آشتیانی در مورد موشک مافوق صوت هم گفت:  وزارت دفاع در مجموع تمام کارهایی که دارد دنبال می‌کند در مسیری است که یا سامانه‌ها را ارتقا دهد یا تلفیقی کار کند یا سامانه‌های جدید را تعریف و تولید کند در همه این زمینه‌ها الحمدلله کارهای بزرگی دارد انجام می‌شود به مرور رونمایی می‌شود. ما مقداری محدودیت هم داریم. به مرور این‌ها را رونمایی و اعلام می‌کنیم اینکه مسلم است این است که کارهای بسیار بزرگی دارد دنبال می‌شود که نمونه‌های آن را دارید می‌بینید در رابطه با تجهیز پهپاد کرار و سامانه مجید هم کار بزرگی انجام شد بعد از ناوشکن دیلمان هم دارد بحث‌های دیگری دنبال می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار