| کد مطلب: ۱۰۷۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

غزه نیروهای زمینی اسرائیل را خواهد بلعید

فرمانده کل سپاه گفت: راهکاری برای پیروزی دشمنان در فلسطین وجود ندارد و جز بمباران کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند؛ اگر روی زمین کاری انجام دهند، اژدهای غزه آنان را خواهد بلعید.

غزه نیروهای زمینی اسرائیل را خواهد بلعید

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا؛ سردار حسین سلامی صبح امروز ۴ آبان در چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تقریباً تمام سرزمین‌های اسلامی قربان‌گاه سیاست‌های استعماری آمریکا شده‌اند، هرچند خورشیدش رو به زوال و در حال افول است. همه جا شکست می‌خورد، اما آسیب‌ هم می‌زند. آمریکا این هنر را دارد که هم قدرت خود را به اضمحلال ببرد و هم به دیگران آسیب بزند. هیچ دستاوردی برای خودش هم نداشته، جز فقری که اکنون گریبان حداقل ۵۰ درصد مردمش را گرفته است. حاضر است مردمش گرسنه، ارتشش فرسوده و قدرتش رو به افول باشد، اما مسلمانان را هم قتل‌عام کند. این اوج حماقت و محصول جهل حاکمان آمریکا است و هم خود آمریکایی‌ها و هم دیگران در عذاب‌اند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که طوفان‌الاقصی یکی از خاطره‌انگیزترین و استثنایی‌ترین شکست‌هایی بود که آمریکا، انگلیس و اسرائیل خوردند و همه با هم مچاله شدند، گفت: این صحنه نشان داد عده قلیلی مومن می‌توانند به اذن خدا بر جمع کثیری از دشمنان کافر پیروز شوند. راهکاری برای پیروزی دشمنان در فلسطین وجود ندارد و جز بمباران کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند. اگر روی زمین کاری انجام دهند، اژدهای غزه آنان را خواهد بلعید. غزه عصای موسی است. خداوند در هر دوره‌ای به شکلی معجزه می‌کند و اکنون غزه عصای موسی است و اگر اسرائیلی‌ها در غزه پا بگذارند، آنها را خواهد بلعید و همان جا دفن خواهند شد. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار