| کد مطلب: ۱۰۶۹۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

با حضورآیت الله سیدحسن خمینی صورت گرفت؛ رونمایی ازکتاب حدیث دیگران ؛یادبوددکترحسین عبداللهی

یادگار امام دراین آیین با اشاره به کارنامه مدیرمسئول فقید «آرمان ملی» و«ایمان» گفت: دکتر حسین عبداللهی یکی از کسانی بود که با احساس وظیفه در روزگاری که صدایی نبود یا برخی صداها کم بود یا احساس می‌کرد لازم است به وسیله رسانه این صدا را به گوش کسانی برساند، آستین همت بالا زد. او تقریبا از هیچ شروع کرد و کار خود را پیش برد و در یک مقطعی روزنامه آرمان بسیار ارزشمند و تأثیرگذار شد؛ تا آخر هم در این مسیر ثابت قدم ماند.

با حضورآیت الله سیدحسن خمینی صورت گرفت؛

رونمایی ازکتاب حدیث دیگران ؛یادبوددکترحسین عبداللهی

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایمان ؛  آیین رونمایی از کتاب حدیث دیگران یادبود دکترحسین‌ عبداللهی مدیر مسئول فقید روزنامه های آرمان ملی و ایمان ، از منظر شخصیت ها ، همکاران ودوستان عصر روزدوشنبه 17 مهرماه همزمان سالروز ورود تاریخی وپربرکت حضرت فاطمه معصومه(س)  به قم با حضور آیت الله سید حسن خمینی یادگار گرامی امام وبرخی از پیشکسوتان مطبوعات ورسانه ،شخصیت های فرهنگی و سیاسی ،خانواده آن فقید سعید، دوستان وآشنایان برگزارشد.

 

دکترعبداللهی درمسیری که انتخاب کرد تا آخر ثابت قدم ماند

یادگار امام دراین آیین با اشاره به کارنامه مدیرمسئول فقید «آرمان ملی»  و«ایمان» گفت: دکتر حسین عبداللهی یکی از کسانی بود که با احساس وظیفه در روزگاری که صدایی نبود یا برخی صداها کم بود یا احساس می‌کرد لازم است به وسیله رسانه این صدا را به گوش کسانی برساند، آستین همت بالا زد. او تقریبا از هیچ شروع کرد و کار خود را پیش برد و در یک مقطعی روزنامه آرمان بسیار ارزشمند و تأثیرگذار شد؛ تا آخر هم در این مسیر ثابت قدم ماند.

آیت الله سید حسن خمینی اظهارداشت: در همه ادوار بحث رسانه مهم بوده‌ و اگر در تاریخ شعرا یا خطبا و وعاظ ارج و قربی داشتند، به خاطر این بوده که نقش‌ رسانه را بازی می‌کردند. در دروان معاصر نیز گرچه رسانه‌های بصری از مدتی قبل وجود داشته اند، اما امروز به‌ علل‌ بسیار متفاوتی، موضوع رسانه دارای تأثیر مضاعف شده‌ است.

وی با اشاره‌ به ارزان شدن توزیع خبر در دنیای امروز، اظهار داشت: وجود شبکه‌های اجتماعی فضای کار رسانه را بسیار متفاوت از قبل کرده‌ است؛ به این معنا که همه شهروندان می‌توانند پیرامون یک سوژه کار خبری کنند.

پشتکارو شجاعت رمز موفقیت دکترحسین عبداللهی بود

مدیرمسئول روزنامه «19 دی» نیز دراین مراسم گفت:«رحلت ناگهانی مرحوم حسین عبداللّهی همه را غافلگیر کرد و همه کسانی را که او را می‌شناختند، در اندوه و حیرت برد.

مرتضی داستانی  افزود :حدود سی سال است که او را می‌شناختم؛ ولی نمی‌شناختم؛ زیرا او همواره در حال تغییر و تحول بود.

وی ادامه داد:آن مرحوم  بسیار باانگیزه، پرتلاش، بلند پرواز،خستگی‌ناپذیر ،شجاع  و پشتکار عجیبی داشت، این خصوصیات که رمز موفقیت او بود که توانست در سطح اول کشور رسانه ای تاثیرگذار داشته باشد.

 

نام ویاد دکترحسین عبداللهی فراموش ناشدنی است

روح اله کرمانی نیز درابتدای این آیین طی سخنانی با تشکر وقدردانی از حضورآیت الله سید حسن خمینی  یادگار گرامی امام گفت: دراینجا برخود لازم می دانم از همه عزیزانی که قبول زحمت نمودندودر این آیین حضوردارند تشکروقدردانی نمایم.

وی بابیان اینکه این مراسم در واقع یادبود و نکوداشت صاحب قلمی است که عمر خودر صرف آگاهی بخشی و گره گشایی از امورات مختلف مردم کرد ونام ویاد آن عزیز سفرکرده فراموش ناشدنی است افزود: از همه ازعزیزانی که با  قلم شیوا دیدگاه ها ونظرات خود را در خصوص شخصیت دکترحسین عبداللهی جهت درج دراین کتاب بیان نمودند وما را در نگارش این کتاب یاری رسان بودند کمال سپاس را دارم.

کرمانی ادامه داد: قراربراین بود این کتاب دربهار امسال و در ایام  اولین سالگرد رحلت آن عزیز سفر کرده رونمایی شود ولی به دلایل برخی مشکلات به تاخیر افتاد وامروز به دستان مبارک یادگرامی امام (ره) رونمایی می شود.

 

وی تصریح کرد:  مردم داری ،اخلاق مداری و نگاه حرفه ای و تخصصی به رسانه از ویژه گی بارزمرحوم عبداللهی بود ایشان در طول عمر کوتاه ولی  پرخیر وبرکت خود خدمات شایانی درعرصه رسانه برای گره گشایی از مشکلات مردم وکشورداشتند که باقیات وصالحاتی برای آن عزیز سفر کرده خواهد بود .

وی در پایان بااشاره به اینکه فرهنگ تکریم بزرگان باید هرچه بیشتر درجامعه نهادینه شود تا الگوی برای نسل جوان باشد گفت: پیشنهاد بنده  به متولیان فرهنگ و رسانه در استان قم این است که قدر بزرگان وپیشکسوتان  عرصه فرهنگ و رسانه رابیشتر بدانیم وتا زمانی که در قید حیات هستند آنها تجلیل  وقدردانی نماییم و این کار خوب و پسندیده را به بعداز آسمانی شدن این عزیزان موکول ننماییم.

درپایان این مراسم در ابتدا توسط آیت الله سید حسن خمینی از پوستر کتاب در حدیث دیگران  رونمایی و سپس توسط ایشان به همراه استاد مرتضی داستانی از این کتاب رونمایی شد.ودر پایان پوستر این کتاب توسط میهمانان گرامی امضا شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار