| کد مطلب: ۱۰۶۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مجلس با شعار شفافیت بازی کرد

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها می گوید: مجلس به شعار شفافیت خود پایبند نبود و با این شعار با مردم بازی کرد.

مجلس با شعار شفافیت بازی کرد

یک نماینده تبریز اظهار داشت: متاسفانه مجلس شناخت صحیحی از موضوع نداشت و شفافیت خود مجلس را که امر پسندیده‌ای بود به شفافیت همه ارکان نظام موکول کرد.

شفافیت می توانست اسباب آبرو برای مجلس شود

احمد علیرضا بیگی گفت: در واقع موضوع شفافیت تبدیل به یک نوع گروکشی شد درحالی که موضوع شفافیت یکی از موضوعات بسیار اساسی بود که می توانست برای مجلس اسباب آبرو باشد. مجلس متعلق به مردم است و شفافیت می‌توانست از مجلس شروع شود.

مجلس نباید برای مجمع تشخیص تعیین تکلیف کند

وی افزود: نهاد مردم عملا هیچ نکته پنهانی نباید داشته باشد اما نهادهای دیگر ملاحظاتی دارند؛ به طور مثال مجمع تشخیص مصحلت باید خودش آیین نامه جامع این نهاد را تصویب کند و ما نباید برای آن تعیین تکلیف کنیم. سزاوار بود که مجلس شفافیت خودش را عرضه کند. متاسفانه مجلس شناخت صحیحی از موضوع نداشت و شفافیت خود مجلس را که امر پسندیده‌ای بود به شفافیت همه ارکان نظام موکول کرد.

شفافیت می توانست اسباب آبرو برای مجلس شود

این نماینده مجلس بیان کرد: موضوع شفافیت تبدیل به یک نوع گروکشی شد درحالی که موضوع شفافیت یکی از موضوعات بسیار اساسی بود که می توانست برای مجلس اسباب آبرو باشد. مجلس متعلق به مردم است و شفافیت می‌توانست از مجلس شروع شود.

مجلس نباید برای مجمع تشخیص تعیین تکلیف کند

وی تصریح کرد: نهاد مردم عملا هیچ نکته پنهانی نباید داشته باشد اما نهادهای دیگر ملاحظاتی دارند؛ به طور مثال مجمع تشخیص مصحلت باید خودش آیین نامه جامع این نهاد را تصویب کند و ما نباید برای آن تعیین تکلیف کنیم. سزاوار بود که مجلس شفافیت خودش را عرضه کند.

علیرضا بیگی  با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان با شعار شفافیت با مردم بازی کردند خاطر نشان کرد: مجلس در این خصوص به شعار خود پایبند نبود، بله باید از این جمله استفاده کرد. عملکرد هیأت رئیسه قابل قبول نیست. در موضوع افشای خودروهای شاسی بلند تریبون من را به مدت ۴۰ روز بست و محدودیت هایی را در نظر گرفت و با گذشت ۴ ماه همچنان موضوع در هاله ابهام قرار دارد و نمی‌خواهد زوایای این مسئله را برای مردم روشن کند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار