| کد مطلب: ۱۰۶۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

شوخی باهنر با رئیسی

*"طنازی" جایگاه ویژه ای در سیاست ورزی عقلانی دارد. در قالب طنز و شوخی می توان حرفهای ناگفته بسیاری را مطرح کرد و حرفهای گفته شده را نیز البته با ضرباهنگ قویتری یادآوری نمود.

شوخی باهنر با رئیسی

 شوخی همچنین به مثابه روغن زدن به چرخ‌دنده ها در هر زمینه ای است و عرصه گاها خشک سیاست؛ یکی از نیازمندترین ها به طنازی و ایضا نقد عقلانی و متدینانه در قالب مزاح است

محمدرضا باهنر، فعال اصولگرا و از نمایندگان ادوار مجلس در بخشی از یک مصاحبه که مشرق آنرا منتشر کرد، گفته است:"چند وقت پیش با آقای اسماعیلی رئیس نهاد ریاست جمهوری کاری داشتم و تلفنی صحبت می‌کردم. به شوخی می‌گفتم آقای روحانی و اطرافیانشان بانیان وضع دیروز بودند و بانی وضع امروز شما هستید دیگر (با خنده). پس نمی‌شود که هر دولتی بیاید بگوید بانی وضع امروز دولت‌های گذشته بوده است. البته به هر شکل مشکلات کشور جمع می‌شود و به آقای رئیسی ارث می‌رسد این در شرایطی است که عملکردهای مثبت گذشته هم به دولت فعلی به ارث می‌رسد. هم اکنون پروژه‌هایی که در دولت آقای رئیسی افتتاح می‌شود در دولت‌های گذشته کلنگ زده شده است و قطعاً برخی از پروژه‌هایی هم که دولت آقای رئیسی هم اکنون کلنگ می‌زند به دولت‌های بعدی می‌رسد و باید دولت آینده آن را تکمیل کند."

 

 

منبع : مشرق

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار