| کد مطلب: ۱۰۹۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

غلامعلی جعفرزاده در گفت وگو با«آرمان ملی»:

اصلاح طلبان باید آماده روی مین رفتن باشند/ منفعل بودن در شأن اصلاح‌طلبی نیست

دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با«آرمان ملی» به مهم ترین چالش ها و فرصت های انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

اصلاح طلبان باید آماده روی مین رفتن باشند/ منفعل بودن در شأن اصلاح‌طلبی نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وی بر این باور است که:« در گذشته فیلتر سخت تری برای انتخابات وجود داشت این در حالی است که پیش بینی ما این است که شرایط برای انتخابات مجلس دوازدهم تغییر خواهد کرد و چهره های مختلفی در انتخابات حضور خواهند داشت.من معتقدم ما در همه حال باید در صحنه حضور داشته باشیم.در شرایط کنونی جریان اصلاحات به همراه جریان اعتدال گرا و جریان اصولگرایان واقعی وطن پرست باید در کنار هم باشند و شرایط را به شکلی جلو ببرند که در نهایت تندروها نتوانند در مجلس آینده اکثریت را در اختیار داشته باشند». وی می گوید:دوستان اصلاح طلبان باید بنده را ببخشند اما من معتقدم منفعل بودن در شأن اصلاح طلبی نیست.

من زمانی که قصد داشتم در انتخابات ثبت نام کنم نیز با برخی از بزرگان دیدار کردم و آنچا اعلام کردم خواسته اصلی تندروها این است که اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا نکنند.به نظر می رسد حیات و ممات این عده این است که اصلاح طلبان در حاشیه قرار داشته باشند.

در شرایط کنونی عده ای عنوان می کنند اگر اصلاح طلبان در انتخابات ثبت نام می کردند تایید می شدند. به همین دلیل نیز من معتقدم اصلاح طلبان باید در انتخابات حضور پیدا می کردند و اگر تایید نمی شدند به مردم می گفتند که ما آمدیم اما تایید صلاحیت نشدیم و به همین دلیل شرایط حضور در انتخابات را نداریم.

 این نماینده سابق مجلس در ادامه افزود:من بر این باور هستم که اصلاح طلبان وطن پرستان واقعی هستند و باید آماده رفتن روی مین باشند. روی مین رفتن هم خطرناک است و باید خطرهای آن را به جان خرید.

چطور آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند.اگر اصلاح طلبان در انتخابات حضور موثر داشته باشند و این نکته را به جامعه القا کند که حضور آنها ایثار بزرگی است و درس بزرگی به حاکمیت خواهد داد باید این اتفاق رخ بدهد و اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار