| کد مطلب: ۱۰۵۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم رئیسی: آنها که از غفلت کشف حجاب می‌کنند، نمی‌دانند در زمین چه کسی بازی می‌کنند!

رئیس دولت سیزدهم با بیان این که «کشف حجاب یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از سوی دشمن است»،گفت: دستگاه انتظامی و قضایی برای برخورد با هنجارشکنان سازمان‌یافته خلاء قانونی ندارند.

ابراهیم رئیسی: آنها که از غفلت کشف حجاب می‌کنند، نمی‌دانند در زمین چه کسی بازی می‌کنند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و استانداران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بخشی از افراد از روی غفلت مرتکب کشف حجاب می‌شوند و نمی‌دانند که در زمین چه کسی بازی می‌کنند، لذا باید به آنان آگاهی داده شود. اما بخشی از این افراد نیز از روی غرض و با اراده، به دنبال برهم ریختن نظم اجتماعی کشور هستند،‌ که باید با تدبیر و درایت و براساس قانون برخورد لازم صورت پذیرد.

رئیسی همچنین تاکید کرد: ستاد مستقر در وزارت کشور که براساس قانون مصوب تشکیل شده، باید کار را به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ دنبال نماید. ضمن اینکه دستگاه انتظامی و قضایی برای برخورد با افرادی که به صورت سازمان یافته در جامعه هنجارشکنی می‌کنند خلاء قانونی ندارند و قوانین فعلی تکلیف بخش‌های اجرایی و قضایی را روشن کرده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار