| کد مطلب: ۱۰۵۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

وزیر کشور: ایمنی بخشی از مرزها توسط سامانه هوشمند

وزیر کشور درخصوص برقراری امنیت در مرزها، خصوصا مرزهای شرقی گفت: از هرگونه تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای ایجاد امنیت استقبال می‌کنیم.

وزیر کشور: ایمنی بخشی از مرزها توسط سامانه هوشمند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وزیر کشور با تاکید بر اینکه ثبات در مرزهای شرقی کشور برقرار است، گفت: وضعیت مرزهای مشترک با افغانستان در آرامش است و فعلا با طالبان مشکلی نداریم و مرتبا صحبت می شود.

وحیدی ادامه داد: امیدواریم افغان ها هم توجه بیشتری به همه ضوابط و اصول مرزداری و مرزبانی داشته باشند و دیگر شاهد موارد پیش آمده نباشیم.

وی گفت: عزیزان فراجا برابر با قانون به وظایف خود عمل می کنند و همه آنها باید به قانونی که از سوی فراجا اعمال می شود تمکین کنند.

دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، اما با جانفشانی، اقتدار و صبوری فرزندان انتظامی پروژه بی‌ثبات‌سازی شکست خورد.

به گفته وحیدی، شهدای فراجا جانشان را دادند تا اسلام، مردم و نظام ما در امنیت و آسایش باشد. شهادت هر یک از این شهدا پرده‌ای از شرف، عزت و خداخواهی است و فرماندهی انتظامی به عنوان نهادی انقلابی توانسته به خوبی فرزندانی با چنین ویژگی هایی پرورش دهد.

وحیدی به حوادث و اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و افزود: کاری که فرزندان انتظامی سال گذشته در مقابله با جنگ ترکیبی مقتدرانه و صبورانه در میدان عمل انجام داد، جنگ دشمن را بی اثر و توطئه آنان را ناامید کرد.

وی گفت: دشمن امروز هدفش بی ثباتی و نا امنی و بروز احساس تنش است و فرزندان انتظامی در مقابله با خواست دشمن امنیت را در سراسر کشور فراهم کرده اند. لذا با وجود فرزندان رشید کشور در بخش های مختلف به خصوص انتظامی هدف دشمن در بی ثباتی همواره با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر کشور تاکید کرد: دشمنان و همه کسانی که طراحی هایی علیه نظام در دست تدوین دارند باید بدانند فرماندهان و فرزندان انتظامی ما در تمامی حوزه های امنیت فردی و اجتماعی در میدان مقتدارنه حاضر هستند و ما خط شهدا را تا پایان ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت ذره ای از آرمان های شهدا در تمامی حوزه‌ها پایمال شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار