| کد مطلب: ۱۰۵۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

«وطن امروز» خودش را به ندیدن زده است | مگه شما کوری؟

باز هم اتهام‌زنی! این بار برای تخریب اصلاح‌طلبان و رسانه‌هایشان دست به دامان فرانسه و آنچه شدند که در این کشور جریان دارد. آنچه در فرانسه رخ داد حاصل کشته شدن یک نوجوان 17 ساله توسط پلیس این کشور بود. رسانه‌ها ضمن تحلیل چرایی این اعتراضات به انتقاد از اقدامات خشونت‌آمیز پلیس فرانسه می‌پردازند.

«وطن امروز» خودش را به ندیدن زده است | مگه شما کوری؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین در این میان برخی دلواپسان و رسانه‌هایشان از آب گل آلود فرانسه برای تخریب جریان‌ها و رسانه‌های غیرهمسو با خودشان بهره می‌گیرند مانند روزنامه «وطن امروز» که روز گذشته مدعی شده بود: «رسانه‌های اصلاح‌طلب فراری از نشان دادن هر گونه تصویر منفی از جوامع غربی هستند. گویی بسیاری از این روزنامه‌ها محتوای روزانه خود را با توجه به منافع دولت‌های اروپایی و آمریکا تنظیم می‌کنند.» و ادامه داد: «روزنامه‌های «هم‌میهن» و «آرمان ملی» هم تنها در تیترهای فرعی و جانبی صفحه نخست‌شان به «موج اعتراض و خشونت در فرانسه» و «آشوب در فرانسه» اشاره کردند.» تیتر گزارش وطن امروز«کوری» است که در پاسخ به ادعاهای آنها باید از تیتر «مگه شما کوری» استفاده کرد.

با دقت ببینید

صفحه بین‌الملل روزنامه «آرمان ملی» در شماره روز گذشته به گزارشی درباره اعتراضات فرانسه با تیتر «فرانسه در هشدار قرمز» اختصاص یافت و دهم تیرماه هم کل صفحه بین‌الملل با تیتر «آشوب در فرانسه» به همین موضوع اختصاص پیدا کرده بود. در صفحه نخست شماره همین روز هم تیتر گزارش فرانسه درج شده بود، بنابراین ادعاهای روزنامه وطن امروز محلی از ارعاب ندارد. مشخص است که با نگاه سیاسی به اتفاقات بین‌المللی نگاه می‌کند و به‌جای بررسی آسیب‌شناسانه این اتفاقات در فرانسه به تخریب رقیب سیاسی در داخل کشور می‌پردازد. اتفاقات مهمی در این روزها در داخل کشور رخ داد که جایی در صفحه نخست روزنامه وطن امروز نداشت. به‌عنوان  نمونه در شماره 10 تیرماه این روزنامه  در تیترهای صفحه یک اشاره‌ای به واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن مجید نشده است. یا تغییر رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم جایی در صفحه نخست وطن امروز نداشت گویی سرانجام مذاکرات هسته‌ای برای این روزنامه اهمیت ندارد. اما در دوره‌ای که ظریف مسئول تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود،  این رسانه‌ها از درج کوچکترین خبری خودداری نمی‌کردند البته با تحلیلی علیه مذاکرات!

 

سایت آرمان ملی آنلاین نیز اخبار و گزارش‌های متنوعی با این موضوع منتشر کرد که گوشه‌ای از آنها در لینک‌های زیر قابل مشاهده است:

 

 

 

 

 

خبرنگار : یاسمین طالقانی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار