| کد مطلب: ۱۱۳۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

تلگرام از اپ استور حذف می‌شود؟/ آیفون داران اینگونه از حذف خودکار تلگرام جلوگیری کنید

با دستگیری پاول دوروف در فرانسه موج جدیدی از شایعات روانه فضای مجازی شده که یکی از آنها احتمال حذف تلگرام از اپ استور است.

تلگرام از اپ استور حذف می‌شود؟/ آیفون داران اینگونه از حذف خودکار  تلگرام جلوگیری کنید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ به دنبال دستگیری پاول دوروف، مالک تلگرام و عدم همکاری وی برای نفوذ به اطلاعات کاربران تلگرام، شایعاتی مبنی بر اینکه این پیام رسان به طور خودکار از اپ استور حذف شود، به گوش می‌رسد.

با دستگیری پاول دوروف در فرانسه موج جدیدی از شایعات روانه فضای مجازی شده که یکی از آنها احتمال حذف تلگرام از اپ استور است.

یکی از فعالان فضای مجازی در پستی در ایکس آورده است:

شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد تلگرام را از اپ استور حذف کند وجود دارد که ممکن است به طور خودکار آن را از آیفون شما حذف کند.

تلگرام اعلام کرده برای جلوگیری از این امر، تنظیماتی را اعمال کنید تا از حذف شدن تلگرام خود جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از حذف خودکار تلگرام در اپ استور راه حل‌هایی ارائه شده که در ذیل آمده است.

راه حل عدم حذف تلگرام

 

سقوط «تون کوین» پس از دستگیری مدیرعامل تلگرام

دارایی دیجیتالی یک پروژه بلاکچین مرتبط با تلگرام مسنجر، حدود ۲.۷ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد که منعکس کننده ابهامات ناشی از دستگیری پاول دوروف، موسس تلگرام است.

«تون کوین» که توکن «اوپن نت ورک» است، پس از دستگیری روز یکشنبه پاول دوروف در فرودگاهی در پاریس، بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد.

«تون کوین» که دهمین دارایی کریپتویی بزرگ است، روز دوشنبه در سنگاپور، بخشی از این ضرر را جبران کرد و ۵.۶۹ دلار معامله شد، اما در نتیجه ادامه دستگیری موسس ۳۹ ساله تلگرام، همچنان ۱۶ درصد کاهش خود را حفظ کرده است.

بلاکچین «اوپن نت ورک» یا «تون»، از طریق یک شراکت، به ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه تلگرام دسترسی دارد و به دنبال فراهم کردن خدماتی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بازی‌هاست. ظهور «تون»، این گمانه زنی را به وجود آورد که تلگرام می‌تواند به سوپر اپلیکیشنی نظیر «وی‌چت» چینی تبدیل شود.

بنیاد سه ساله مالک این پروژه، می‌گوید از تلگرام جداست. اما ارتباط میان تلگرام و «تون»، این دارایی کریپتویی را به یکی از پر سر و صداترین ابتکار‌های کریپتویی تبدیل کرده است. شرکت «مدیریت سرمایه پانترا» در ماه مه، خرید «تون کوین» را یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های این شرکت تاکنون توصیف کرده بود.

دوروف، مدیرعامل تلگرام هم است. این شرکت مستقر در دبی، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد تلگرام از قوانین اروپایی از جمله «قانون خدمات دیجیتال»، تبعیت می‌کند و دوروف، چیزی برای پنهان کردن ندارد.

ریچارد گالوین، یکی از بنیانگذاران DACM که توکن‌های «تون» را در یک دور خصوصی در اوایل سال ۲۰۲۳ خریداری کرد، اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که بگوییم بازداشت دوروف، چه تاثیر در طولانی مدت بر تلگرام خواهد داشت. واکنش بازار در آخر هفته، این ابهام را در قیمت «تون» لحاظ کرد.

گالوین گفت: جذابیت اصلی رابطه «تون» و تلگرام، امکان معرفی پایگاه وسیع کاربران تلگرام به عملکرد کریپتویی است و هر چیزی که موقعیت رقابتی تلگرام را تضعیف کند، برای «تون» منفی است.

دولت‌ها رویکرد نسبتا ملایم تلگرام در قبال نظارت بر محتوا را تشویق به ارتکاب جنایت می‌دانند. در مقابل، طرفداران آزادی بیان این پلتفرم را به‌عنوان محلی برای بحث آزاد ستایش می‌کنند. تلگرام در جامعه کریپتو، به عنوان مثال برای به اشتراک گذاشتن نکات سرمایه گذاری، محبوب است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، «تون» در حساب شبکه اجتماعی «ایکس» خود، به افرادی نظیر ایلان ماسک پیوست و حمایت خود را از دوروف با ارسال هشتگ‌هایی شامل «پاول را آزاد کنید» و «دوروف را آزاد کنید»، ابراز کرد.

طبق داده‌های DefiLlama، ارزش دارایی‌های موجود در بلاکچین «تون»، امسال افزایش یافته و ماه گذشته، به اوج ۱.۱ میلیارد دلار رسید، اما این رقم اکنون به ۶۶۱ میلیون دلار کاهش یافته است. داده‌های کوین گِکو نشان می‌دهد قیمت «تون کوین»، در یک سال گذشته، بیش از سه برابر شده و ارزش فعلی بازار این توکن، حدود ۱۴.۴ میلیارد دلار است.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار