| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

خبر خوش به همستر بازان/ منتظر ایردراپ هستید بخوانید

همستر کامبت ۶۰ درصد از توکن‌های ایردراپ خود را به بازیکنان اختصاص خواهد داد.

خبر خوش به همستر بازان/ منتظر ایردراپ هستید بخوانید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ تیم همستر کامبت اعلام کرده است که بزرگترین ایردراپ تاریخ را رقم خواهد زد؛ به گفته آن‌ها، این تیم به‌طور فعال در حال کار برای انجام ایردراپ هستند که در ابتدا قرار بود این ماه اتفاق بیفتد.

در پستی تلگرامی، تیم همستر کامبت اعلام کرد که به دلیل چالش‌های فنی ایردراپ، پیش‌بینی زمان وقوع آن غیرممکن شده است. همچنین این تیم با هدف روشن‌سازی بیشتر روز سه‌شنبه وایت پیپر جدیدی با جزئیات مربوط به توکنومیک پروژه منتشر کرد.

آنها در وایت پیپر جدید خود ادعا کردند که در حال برنامه‌ریزی برای «بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو» هستند و خبر از ۳۰۰ میلیونی شدن کاربران خود دادند. طبق وایت پیپر، ۶۰ درصد از ایردراپ توکن آینده به «بازیکنان اختصاص داده خواهد شد».

در این وایت پیپر همچنین گفته شده که: «بقیه توکن‌ها برای تامین نقدینگی بازار، مشارکت‌ها و گرنت‌های اکوسیستم، پاداش دادن به گروه‌ها و موارد دیگر رزرو شده است». توسعه‌دهندگان بازی همچنین اظهار کردند که شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا سرمایه‌گذاران خطرپذیر از همستر کامبت حمایت نمی‌کنند و بنابراین تحت «فشار فروش» نیست.

در ابتدا بازی قصد داشت اولین ایردراپ خود را این ماه انجام دهد، اما سپس روز سه‌شنبه اعلام کرد که اجرای این ایردراپ عملیاتی چالش‌برانگیز است.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار