| کد مطلب: ۱۱۳۹۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

۱۲۰ روز از گم‌شدن دختر ۱۱ساله اصفهانی گذشت/عکس

هلنا سادات احمدی دختربچه ۱۱ سالۀ اصفهانی است که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ شمسی، به‌همراه خانواده‌اش به پارک ناژوان این شهر رفته بود حدود ۹ شب ناپدید شد.

۱۲۰ روز از گم‌شدن دختر ۱۱ساله اصفهانی گذشت/عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هلنا دختربچه ۱۱ساله اصفهانی است که پس از ۱۲۰ روز گم‌شدن شایعه پیدا شدنش مطرح شده است، اما خانوادۀ او تکذیب کرده‌اند و همچنان چشم‌انتظار هستند.

هلنا سادات احمدی دختربچه ۱۱ سالۀ اصفهانی است که در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ شمسی، به‌همراه خانواده‌اش به پارک ناژوان این شهر رفته بود حدود ۹ شب ناپدید شد. ایسنا پیش‌ از این، ماجرای گم‌شدن هلنا را به روایت صدف سادات احمدی، خواهر بزرگ‌تر هلنا، منتشر کرده بود. احمدی امروز (۹مهرماه) بار دیگر و دربارۀ خانواده و خواهرش به خبرنگار ایسنا گفت: بیش از ۱۰۰ روز از گم‌شدن خواهرم می‌گذرد اما ما اطلاعی از او نداریم. پدر و مادرم غم بزرگی را تحمل می‌کنند و حال و روز خوبی ندارند، اما به خداوند امیدوارند تا دوباره هلنا به خانه برگردد. 

او ادامه داد: پدر و مادرم می‌خواهند هرچه بیشتر خبر گم‌شدن هلنا از طریق رسانه‌های تصویری پخش شود. هنوز خیلی از مردم نمی‌دانند که خواهر من گم شده است. امیدواریم که از طریق نشر خبر و تصویر او خواهرم پیدا شود. پلیس هیچ مدرک جدیدی دربارۀ هلنا ندارد. پلیس به ما می‌گوید در حال تحقیق هستیم و اقداماتشان را هم برای خانوادۀ ما توضیح می‌دهند، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

خواهر هلنا خاطرنشان کرد: چند وقتی است که به ما زنگ می‌زنند، پیام می‌دهند و می‌گویند هلنا پیدا شده است. این‌ موضوع شایعه است. افرادی این شایعات را در شبکه‌های اجتماعی درست کرده‌اند که به‌هیچ‌وجه واقعیت ندارد.

63130480

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار