| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

حل معمای فوت یک جوان در کمربندی بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به کشف جسد جوانی در کمربندی این شهرستان از حل معمای فوت وی خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های اطلاعاتی به عمل آمده علت مرگ حادثه رانندگی با یک خودروی تریلی بود که با اقدامی سریع ماموران موفق به شناسایی راننده خودروی مورد نظر شدند.

حل معمای فوت یک جوان در کمربندی بهشهر

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، علی اکبر قلی‌پور در تشریح این خبر، بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فقدان فردی ۳۲ ساله در شهرستان ساری که از منزل خارج و مراجعت نکرده بود، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این موضوع در روز جمعه ۲۳ شهریورماه جسد جوانی که مشخصات فرد مفقود شده را داشت در کمربندی این شهرستان کشف شد.

قلی‌پور، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی جسد توسط خانواده وی، ماموران تحقیقات پلیسی را برای شناسایی علت مرگ آغاز کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های اطلاعاتی به عمل آمده و کشف علت مرگ در پی وقوع حادثه رانندگی با یک خودروی تریلی، ماموران موفق به شناسایی راننده خودروی مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، راننده خودرو احضار و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار