| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

زن عصبانی شوهر را به‌خاطر بی‌پولی کشت!

رسانه‌های اعلام کردند، زن که از ته کشیدن زودهنگام حقوق شوهرش عصبانی و با او درگیر شده بود، او را از بالکن آپارتمان به خیابان پرتاب کرد.

زن عصبانی شوهر را به‌خاطر بی‌پولی کشت!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، زن مصری که از پایان زودهنگام حقوق شوهرش عصبانی شده بود، او را از طبقه پنجم آپارتمان‌شان در قاهره پرتاب کرد.

رسانه‌های مصری اعلام کردند، زن مصری که از ته کشیدن زودهنگام حقوق شوهرش عصبانی و با او درگیر شده بود، او را از بالکن آپارتمان به خیابان پرتاب کرد و باعث شد شوهر نگون‌بخت غرق به خون به بیمارستان منتقل شود اما بعد از ساعاتی در آنجا جان سپرد.

معاینه اولیه جسد متوفی نشان داد که او بر اثر شکستگی‌های مختلف و خونریزی مغزی و شکسته شدن جمجمه از پای درآمده است.

همین امر باعث شد تا دادستانی دستور انجام تحقیقات را در این رابطه بدهد و بعد از بازجویی از خانواده فرد متوفی، کودک خانواده اعلام کرد پیش از مرگ، پدر و مادرش با هم درگیری لفظی داشتند و مادرش او را هول داده است.

همسر این مرد هم با تایید وجود مشاجره گفت، ما معمولاً با هم مشاجره می‌کردیم، زیرا شوهرم حاضر به تامین مالی ما نبود. این مساله بعد از اینکه او به مواد مخدر معتاد شد، شدت بیشتری گرفت و در روز واقعه هم او به دلیل مصرف مواد مخدر توازن خود را در بالکن خانه از دست داد و از آنجا به پایین افتاد.

 

منبع : اعتمادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار