| کد مطلب: ۱۱۳۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نوری خبر داد؛

دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین المللی

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین المللی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: پیرو مراجعه چند نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت به شیوه‌های متفاوت، عوامل انتظامی مستقر در نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام به شناسایی سارقان کردند.

وی افزود: سارقان با استفاده از شلوغی نمایشگاه، یک دستگاه موتور سیکلت، لوازم تخصصی غرفه‌ها، شمش برنج و چند دستگاه تلفن همراه سرقت کردند و مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هر ۴ نفر سارق را شناسایی کرده و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران انتظامی نمایشگاه با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند که متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت از داخل نمایشگاه اعتراف کردند و مال باختگان پرونده نیز شناسایی شدند. متهمان پس از ارجاع به دادسرا و معرفی به مقامات قضائی، روانه زندان شدند.

سرهنگ نوری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل‌های عمومی و پرتردد مراقب وسایل و اشیا قیمتی خود باشند و از رها کردن آن در هر مکانی خودداری کنند.

 

منبع : مشرق

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار