| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

سرنوشت باند موبایل‌قاپ‌های حرفه‌ای در تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انهدام باند موبایل قاپان حرفه‌ای در محدوده سلیمانیه خبر داد.

سرنوشت باند موبایل‌قاپ‌های حرفه‌ای در تهران

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه و طرح شکایتی مبنی بر اینکه از سوی سه نفر که سوار بر یکدستگاه موتور سیکلت هوندا بودند، مورد زورگیری قرار گرفته‌است، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل و بازبینی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، هویت سارقان مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌در ادامه ماموران با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی مخفیگاه این سه سارق را نیز مورد شناسایی قرار دادند. با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد و در نهایت ماموران به محل مخفیگاه متهمان اعزام شده و با اجرای یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان انجام بررسی‌های بیشتر از  مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی راکه به تازگی سرقت شده بود به همراه چهار قبضه سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

بهرامی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان که بین ۲۰ تا ۲۲ سال سن داشته و دارای سوابق متعدد سرقت بودند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی از شهروندان و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت: تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان و همچنین کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی ادامه دارد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: هر سه متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار