| کد مطلب: ۱۱۳۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات جدید از دستگیری آرسن لوپن تهران/ عکس

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای تهران خبر داد.

جزئیات جدید از دستگیری آرسن لوپن تهران/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در خصوص بازداشت موبایل‌قاپ های معروف تهرانی اظهار داشت: "مردم تهران شایسته بهترین امنیت هستند، و همانطور که قول داده بودیم، با استفاده از تجهیزات مدرن و رصد دقیق گروه‌های مجرم، موفق شدیم این دو نفر موبایل‌قاپ را شناسایی و دستگیر کنیم. برخلاف برخی شایعات، این سارقین هیچ ارتباطی با برنامه‌های تلویزیونی نداشتند، زیرا این موضوع کار ما را سخت‌تر کرد.

untitled

وی افزود: این سارقین به‌طور مکرر مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند و طی چهار بار جابه‌جایی، زمان دستگیری آن‌ها به تأخیر افتاد. شب گذشته، دادستان نیز در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده و تأکید داشت که با همکاری دستگاه قضایی، این افراد به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

 

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین توضیح داد: این باند چهار نفره شامل دو نفر اصلی که اقدام به سرقت می‌کردند و دو نفر دیگر که فروشنده اموال مسروقه بودند، می‌شود. موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف شده است.

 

untitled

نکته قابل توجه این است که تمامی این سارقین زیر ۲۲ سال سن دارند. آن‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و همکاران ما با تلاش فراوان و علی‌رغم سابقه‌دار بودن و تغییرات مکرر مخفیگاهشان، موفق به بازداشت آن‌ها شدند تا مردم تهران بتوانند با آرامش و امنیت زندگی کنند.

 

untitled

فرمانده انتظامی تهران اظهار داشت که نیروهای انتظامی برای امنیت مردم ریسک می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند. او اشاره کرد که در خصوص کشورهای همسایه که مقصد گوشی‌های سرقتی هستند، تمهیدات لازم انجام شده و در آینده نزدیک اخبار خوشی به مردم اعلام خواهد شد.

منبع : مشرق

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار