| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زورگیر سابقه‌دار در محله غیاثی خبر داد.

زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره زورگیری به وسیله سلاح سرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۴ غیاثی قرار گرفت که درپی آن با اعزام تیم عملیات کلانتری به محل وقوع حادثه و انجام بررسی‌های میدانی مشخصات ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار واحدهای گشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران در حین اجرای طرح مبارزه با قاپ زنی و زورگیری در سطح حوزه استحفاظی، متهم را در پارک بی سیم مشاهده کرده و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین این فرد تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک آور نیز از متهم کشف و ضبط شد. 

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: در جریان بازجویی‌های انجام شده متهم به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد و تهدید و سرقت تلفن همراه، ساعت هوشمند و طلا از چندین نفر از شهروندان در همین محدوده  اعتراف کرد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی ارجاع شد و شناسایی دیگر مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد. 

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار