| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شمال‌غرب تهران دستگیر شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار موتور سیکلت در شمال‌غرب تهران خبر داد.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شمال‌غرب تهران دستگیر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این پرونده گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۴۲ کن، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت متهم شدند.  

وی ادامه داد: در ادامه و با شناسایی هویت متهم، ماموران با بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه این فرد را مورد شناسایی قرار دادند و پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه این فرد اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه سارق کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، به کلانتری منتقل شده و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و هشت فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

افشار با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار