| کد مطلب: ۱۱۳۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

سرقت و اخاذی از ۱۵ راننده تاکسی با آبمیوه مسموم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری سارقانی که ۱۵ راننده تاکسی را برای سرقت بی‌هوش کرده بودند، خبر داد.

سرقت و اخاذی از ۱۵ راننده تاکسی با آبمیوه مسموم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دو مسافر را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران سوار کرده و این مسافران با دادن آب‌میوه مسموم، او را بی‌هوش کرده و با استفاده از این فرصت، اموالش از جمله تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سه میلیون تومان وجه نقد همراه او را سرقت کرده‌اند. این فرد همچنین گفت که چون در حین رانندگی بی‌هوش شده، ماشینش به گاردریل برخورد کرد و مجروح نیز شده و عجیب‌تر اینکه پس از ترخیص از  بیمارستان سارقان با او تماس گرفته و در ‌ازای بازگرداندن تلفن همراه، درخواست مبلغ هنگفتی از وی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند این دو سارق حرفه‌ای با همین شیوه‌ و شگرد با سوار شدن به ‌عنوان مسافر، به رانندگان آب‌میوه مسموم داده‌ و پس از بیهوش کردن آنان، اموال باارزش این افراد را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کرده و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌ است. تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند را به ‌همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه‌شان دستگیر کرد که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت:‌ متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت از رانندگان تاکسی با شگرد بی‌هوشی اعتراف و عنوان کردند که به‌خاطر تهیه پول مواد مخدر دست به ارتکاب این جرم زدند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شدند.  

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار