| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

سارقان گاوصندوق بازداشت شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف یک گاو صندوق به سرقت رفته از خودروی متهمان خبر داد.

سارقان گاوصندوق بازداشت شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر درحال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به یک دستگاه خودروی سمند با سه سرنشین مشکوک شده و خودروی مذکور را تحت مراقبت‌های پلیسی قرار دادند. مدتی بعد ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را صادر کرده و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و سرنشینان آن را تحت پی‌جویی‌هایی انتظامی قرار دادند.

وی با بیان اینکه این افراد اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کردند، گفـت: همچنین خودروی این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک عدد گاو صندوق از داخل خودرو کشف شد. در همین راستا نیز سه متهم به همراه خودروی سواری به مقر انتظامی منتقل شدند.

افشار با اشاره به انجام بازجویی از متهمان در مقر انتظامی گفت: در جریان بررسی پرونده‌ها و همچنین بازجویی از متهمان مشخص شد که این سه نفر که ۱۸ تا ۲۹ سال سن داشتند، جزو سارقان سابقه‌دار هستند و گاو صندوق مذکور را نیز از داخل خانه‌ای سرقت کرده‌اند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد:‌ همچنین تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری نشان داد که سه مرد جوان ابتدا خانه‌ای را  شناسایی و سپس در یک زمان مناسب با شگرد تخریب در، وارد منزل شده و اقدام به سرقت گاوصندوق کرده‌اند. همچنین مالک گاوصندوق نیز از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص به منظور کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در حال انجام است.

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار