| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

/ اعلام پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های پایتخت ؛

مرگبارترین تونل برای موتورسواران تهرانی

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌ها بوده است.

مرگبارترین تونل برای موتورسواران تهرانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ،سرهنگ رابعه جوانبخت با اشاره به تصادفات موتورسیکلت‌ها در سال گذشته گفت: در تابستان سال گذشته، ۵۵ درصد تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران، در بزرگراه‌ها رخ داده است. همچنین ۴۰ درصد از تصادفات در  معابر اصلی، سه درصد در تقاطع‌ها و دو درصد در تونل‌ها رخ داده است.  

 جوانبخت درباره تونل‌های شهری دارای بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران گفت: در تونل توحید، بیشترین تصادفات موتورسیکلت ها رخ می‌دهد زیرا این تونل، بسیار طولانی است و از آنجایی که بیشتر موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی بر سر ندارند؛ تصادفات منجر به آسیب شدید به سر و در نتیجه مرگ می‌شود. لازم به ذکر است که تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در کدام بزرگراه‌ها بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است، گفت: در بررسی‌های ما مشخص شد در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهید زین الدین و شهید چمران بیشترین تصادفات موتورسیکلت‌ها رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جزئیات تصادفی که اخیرا رخ داده است، گفت: در روزهای اخیر، یک زوج که به تازگی ازدواج کرده بودند؛ با موتورسیکلت در اتوبان آزادگان در حال تردد بودند که تعادل موتورسیکلت به علت نقص فنی برهم خورد و تازه عروس به کف اتوبان پرت شد. در همان لحظه یک خودروی کشنده که در مسیر در حالت حرکت بود، این زن را زیر گرفت و متاسفانه او در دم جان خود را از دست داد. فرد تازه داماد هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از موتورسیکلت سواران به توصیه‌های پلیس مبنی بر عدم تردد با موتورسیکلت در بزرگراه‌ها هیچ توجهی ندارند و اینگونه جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند و خسارت‌هایی به بار می آورند که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار