| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب‌غرب پایتخت دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در جنوب‌غرب تهران خبر داد .

قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب‌غرب پایتخت دستگیر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر در پایتخت باخبر شده و متوجه شدند که این فرد اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر کرده است.

وی با بیان اینکه در ادامه مخفیگاه متهم در یکی از محلات جنوب غرب پایتخت شناسایی شد، گفت:‌در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن ماموران عملیات خود برای دستگیری این فرد را آغاز کرده و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را نیز کشف و ضبط کردند که آن را به مقر انتظامی انتقال دادند. 

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده مکشوفه و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان در حال انجام است.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار