| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

جان‌باختن یک کارگر معدن در زرند

کارگر بازنشستگان شرکت زغال سنگ معدن داربیدخون زرند حین تعمیر یک دستگاه لودر و سقوط آن از ارتفاع در خارج از تونل، جان خود را از دست داد.

جان‌باختن یک کارگر معدن در زرند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سیدرضا محمودزاده از جان‌باختن یک کارگر معدن در زرند خبر داد و اظهار داشت: این کارگر معدن زغال سنگ شرکت اتحاد جنوب‌شرق واقع در معدن داربیدخون درحال تعمیر لودر بود.

وی با بیان اینکه به علت نامعلومی لودر از ارتفاع به دره سقوط می‌کند و این کارگر نیز به‌شدت مجروح می‌شود، گفت: این کارگر بلافاصله به بیمارستان زرند انتقال می‌یابد اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌شهرستان زرند با اشاره به اینکه این کارگر از بازنشستگان شرکت زغال سنگ بوده که برای تعمیر لودر با این شرکت همکاری می‌کرده است، ادامه داد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

سیدرضا حسینی‌نژاد، فرماندار زرند نیز با بیان اینکه فرد جان باخته یکی از تعمیرکاران معدن زغال‌سنگ داربیدخون زرند بوده است، افزود: این تعمیرکار معدن زغال سنگ داربیدخون زرند حین تعمیر یک دستگاه لودر و سقوط آن از ارتفاع در خارج از تونل، جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این فرد بازنشسته بود و گاهی برای تعمیر لودر با این معدن همکاری داشته است، گفت: تعمیرکار به تنهایی در منطقه در حال انجام تعمیرات بر روی لودر بوده است که متاسفانه لودر و تعمیرکار با یکدیگر به درون دره پرتاب شده‌اند.

فرماندار زرند با بیان اینکه کارشناسان اداره کار در حال بررسی علت حادثه هستند، اما آنچه از ظواهر پیدا است، اشتباه از سوی تعمیرکار رخ داده است، ادامه داد: به کارگران و معدن کاران توصیه می‌شود نکات ایمنی را درون و حتی بیرون معادن زغال سنگ رعایت کنند تا دیگر شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار