| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ضاربان مرد میانسال شهرک واوان اسلامشهر بازداشت شدند

ضاربان مرد میانسال شهرک واوان که فیلم درگیری در فضای مجازی پخش شده بود، توسط مأموران نیروی انتظامی اسلامشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند

ضاربان مرد میانسال شهرک واوان اسلامشهر بازداشت شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در روزهای اخیر مردی میانسال توسط چند نفر اوباش مورد ضرب و جرح قرار گرفت و تصاویری از درگیری در محل که نشانگر ماجرا بود، در فضای مجازی منتشر شد.

در همین راستا، ظهر امروز سرهنگ محمدرضا علیزاده با اعلام خبر دستگیری ضاربان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیرو انتشار کلیپی در یکی از کانال‌های خبری محلی پیرامون ضرب و شتم مرد میانسال توسط چند اوباش در شهرک "واوان" شهرستان اسلامشهر، تیم ویژه‌ای از پلیس امنیت عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و  به سرنخ‌هایی هم رسیدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه ضاربان متواری در شهرستان اسلامشهر شناسایی شد و در عملیات ویژه و با هماهنگی مرجع قضایی نفر اصلی در 24 ساعت نخست پس از درگیری، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: 3 متهم دیگر هم در کمتر از 48 ساعت توسط پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود علت نزاع را مشاجره لفظی بین طرفین اعلام کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار