| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

کرایه تاکسی منجر به قتل شد

متهم در بازجویی لب به اعتراف گشوده و صراحتا به قتل با ضربات چاقو به سر و گردن متوفی به انگیزه ندادن کرایه اعتراف کرد.

کرایه تاکسی منجر به قتل شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک قاتل و مسافر بر شخصی در یک عملیات هوشمندانه پلیسی خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: کارآگاهان  اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در پی وصول خبری مبنی بر  وجود یک جسد مجهول الهویه  در یکی از مناطق حاشیه ای بندرعباس، بلافاصله جهت بررسی موضوع با تشکیل تیمی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل واقع در حوالی روستای ابشورک اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل با جسد فردی مجهول الهویه در حالی که از ناحیه سروگردن مورد اصابت چندین ضربه جسم برنده قرار گرفته بود برخورد کردند  که پس از انجام تحقیقات میدانی و تحقیق از شهود همگی اعلام داشتند  که هیچ گونه جزِئیاتی از حادثه را ندیده و مقتول رانیز نمی شناسند که شناسایی و احراز هویت  قاتل و مقتول به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه صورت گرفته مشخص شد مقتول به شغل مسافرکشی اشتغال داشته که با تلاش های صورت گرفته در ساعت اولیه بامداد همان روز خودرو مقتول در حالیکه خون آلود بوده در حوالی روستای مجاور کشف  و با بهره گیری از شیوه های پلیسی و سامانه های در اختیار نهایتا مشخص شد در روز حادثه مقتول در منطقه بهشت زهرا بندرعباس قاتل را سوار خودرو کرده که در مقصد به دلیل نداشتن کرایه به صورت لفظی درگیر شده است که در نهایت قاتل به هویت معلوم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد:  با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه  دستگیر گردید و به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی های فنی به عمل آمده  متهم لب به اعتراف گشوده و صراحتا به قتل با ضربات چاقو به سر و گردن متوفی به انگیزه ندادن کرایه اعتراف کرد.

سردار جاویدان بیان داشت: متهم  دستگیر شده با تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی وبا صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار