| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق موادمخدرِ شرق کشور دستگیر شد

فرمانده تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق موادمخدرِ شرق کشور در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده توسط یگان تکاوری ابوذر خبر داد.

قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق موادمخدرِ شرق کشور دستگیر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار مرتضی جوکار بیان کرد: طی یک کار اطلاعاتی شبانه روزی و عملیاتی برق آسا و در ایست و بازرسی و با توجه به اصل غافلگیری در یکی از محور های جنوبی کشور، یکی از سرکردگان باندهای فعال قاچاق موادمخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت ۲ نفر از ماموران فراجا و مجروح‌شدن چهار افسر پلیس بازداشت شد.

وی ادامه افزود: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل سه نفر از شهروندان بی‌گناه سیستان‌وبلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه موادمخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

این مقام ارشد انتظامی در تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجابا بیان اینکه قاتل مسلح بعد از تشکیل پروند تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: ماموران تکاوری کابوس تروریست های مسلح هستند و با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و با هر گونه قانون شکنی برخورد سخت و قاطعانه خواهد کرد.

منبع : مشرق

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار