| کد مطلب: ۱۱۳۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مجرم‌گردانی در کوهدشت/ سارق به محل جرم بازگشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری یک سارق و گرداندن او در محل جرم خبر داد.

مجرم‌گردانی در کوهدشت/ سارق به محل جرم بازگشت

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یک سارق به 13 مغازه و مطب دندان‌پزشکی در هفتۀ گذشته دستبرد زد و دوباره به همان صحنۀ جرم بازگشت؛ این‌بار امّا با دست‌وپایی بسته در برابر چشمان مردم.

پلیس کوهدشت در اقدامی تازه سارق را به محل جرم بازگرداند و روبه‌روی مال‌باختگان قرار داد. او که دستبد در دست دارد به پلیس گفت که به‌دلیل مصرف مواد سرقت کرده‌است.

یکی از مال‌باختگان انگشت‌به‌دهان مهارت سارق است. می‌گوید که کولر گازی مغازه‌اش را حفاظ‌بندی کرده‌است و حالا نمی‌داند موتور و رادیاتور کولر چگونه سرقت شده‌است؟

با اعلام این شکایت بود که پلیس تلاش برای دستگیری سارق و یا سارقان را آغاز کرد، اما طولی نکشید که شکایت‌های مشابه دیگری آن هم در یک روز ثبت شد.

سارق که حالا دستگیر شده‌است گردنش را با دستنبد در دست روبه‌روی پلیس کج کرده‌است و می‌گوید که قطعات 60میلیونی یک کولر گازی را با قیمت یک میلیون تومان فروخته‌است.

سرهنگ علی امانی، فرمانده انتظامی کوهدشت، در جمع خبرنگاران گفت که عوامل کلانتری 11پیگیری سرقت از مغازه‌های این شهر را در دستور کار قرار دادند و سارق بلافاصله دستگیر شد.

او با تأکید به برخورد جدی و قاطع پلیس با مجرمان در کوهدشت اعلام کرد که سارق مغازه‌ها با تشکیل پروند به مراجع قضایی معرفی شده‌است.

فرمانده انتظامی کوهدشت متذّکر شد که وجود معتادان متجاهر یکی از آسیب‌های این شهر است و این افراد با انجام سرقت‌های خرد نگرانی‌هایی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار