| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد روانگردان در شرق پایتخت خبرداد.

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای روانگردان در تهران

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ حسین باباپور در این‌باره گفت:‌ ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار موادمخدر در امر تهیه و توزیع مواد روانگردان با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که متهم از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار مواد روانگردان در تهران است که پیش از این نیز بارها به همین دلیل دستگیر و روانه زندان شده است، گفتک این فرد ضمن تهیه و قاچاق محموله‌های مواد مخدر و روان گردان از یکی از استان های شمالی کشور، اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در مناطق شرق تهران نیز کرده بود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت مجرمانه متهم تحت رصد و پایش ماموران این پلیس قرار گرفت: در نهایت مخفیگاه این فرد مورد شناسایی قرار گرفت که در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوزهای انجام عملیات دستگیری این فرد دریافت شد.  

باباپور با اشاره به عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران پس از ورود به مخفیگاه این فرد این قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو کیلوگرم مواد روانگردان که به شکل ماهرانه‌ای در نقاط مختلف جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و دیگر افراد مرتبط با آن در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار