| کد مطلب: ۱۱۲۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

کشف میلیاردی کالاهای قاچاق در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف میلیاردی کالاهای قاچاق در عملیات موفق مشترک پلیسی دو استان مرکزی و استان بوشهر خبر داد.

کشف میلیاردی کالاهای قاچاق در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سردار هادی رفیعی‌کیا عصر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص تشریح اقدامات موفق پلیس دو استان مرکزی و بوشهر در شناسایی و ضبط محموله های بزرگ کالعهای قاجاق اظهار داشت: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی خوبی از سوی پلیس بر فعالیت قاچاقچیان وجود داشته که در این راستا و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر و استان مرکزی درباره تردد یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالاهای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مرکزی این موضوع به صورت جدی مورد توجه پلیس استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که براساس شناسایی و اشراف اطلاعاتی پلیس محورهای ساوه محل تردد این محموله کالاهای قاچاق بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوه قرار گرفت.

رفیعی‌کیا تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، 3 اکیپ از ماموران زبده پلیس شهرستان ساوه در استان مرکزی به این عملیات اعزام و کامیون حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده از این کامیون مقادیر زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه شامل 100 هزار و 500  عدد ظروف مسی، 18 هزار و 400 عدد انبر فلزی، حدود 30 هزار عدد لوازم آشپزخانه، بیش از هزار و 200 عدد لوازم جانبی موبایل و هزار و  808 عدد ماساژور فاقد هر گونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

رفیعی‌کیا با اشاره به نظر کارشناسان که ارزش کالاهای مکشوفه را 120 میلیارد ریال ارزیابی کرده اند گفت: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

وی افزود: جادارد از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس،کمال تشکر را داشته باشیم چراکه پلیس همواره با تمام توان و جدیّت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد و مقابله می کند و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار