| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

دلیل تیراندازی در شهرک غرب اعلام شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس در محدوده شهرک غرب خبر داد.

دلیل تیراندازی در شهرک غرب اعلام شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آنلاین ، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی های عوامل کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد. در همین راستا نیز ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، در بلوار علامه طباطبایی با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مواجه شدند که سرنشین آن در حال سرقت از خودروی پارک شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند که در این حین سارق با مشاهده پلیس سوار بر خودرو خود از محل متواری شد. درپی آن تعقیب و گریزی میان پلیس و خودروی سارق آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عملات تعقیب و گریز دقایقی به طول انجامید و راننده به شکل دیوانه‌واری در حال فرار بود، گفت: در نهایت با توجه به عدم توجه متهم به دستور پلیس، ماموران با استفاده از طرح مهار و استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر کرده و موفق به متوقف کردن خودرو متهم و دستگیری سارق شدند. سارق از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوگه قرار گرفته بود به مرکز درمانی انتقال داده شد.

افشار افزود: ماموران در بررسی سوابق پلاک خودروی متهم متوجه شدند که خودروی مذکور نیز سرقتی است و چند روز قبل در حوزه کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به سرقت رفته است. همچنین در جریان بازرسی اولیه از خودروی مذکور چهار عدد باند خودرو، دو عدد کامپیوتر خودرو نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه سارق ۳۸ ساله و دارای سوابق متعدد سرقت است، اظهارکرد:‌برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم پس از ترخیص از بیمارستان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا خواهد شد. شناسایی شکات و مالباختگان نیز در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

 

منبع : همشهری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار