| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

راز جنایت خانوادگی در جاده چالوس برملا شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پسر و مادری که با همدستی دوستشان ‏اقدام به کشتن پدر خانواده کرده بودند خبر داد.‏

راز جنایت خانوادگی در جاده چالوس برملا شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پسر و مادری که با همدستی دوستشان ‌اقدام به کشتن پدر خانواده کرده بودند خبر داد.‌

سرهنگ حکمت اله شجاعی روز شنبه، ۱۶ تیرماه گفت: در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی بر کشف جسد مرد ۴۰ ساله در جاده کندر بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد مقتول با اصابت تیر به سرش به قتل رسیده است که در این راستا شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور بوده و با خانواده خود در شهرستان کرج زندگی می‌کند و به گفته برادر مقتول وی چند روز قبل به همراه پسر ۱۷ ساله‌اش به محل تولد خود رفته و از آنجا به همراه دوستشان قصد برگشت به کرج را داشته‌اند.

وی ادامه داد: برادر مقتول در این راستا گفت دیگر خبری از بازگشت برادرش پس از مسافرت نداشته و همین موضوع ظن کارآگاهان را به سمت پسرش بیشتر کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در بازجویی های دقیق صورت گرفته از پسر ۱۷ ساله مقتول وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک پدرش با همدستی مادر و دوست پدرش اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به دستگیری مادر متهم و دیگر همدستشان افزود: از مدتی پیش من و پسرم به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتیم نقشه قتل او را کشیدیم و با همدستی دوست همسرم او را به قتل رساندیم.

وی افزود: متهم در اظهارات خود گفت بعد از بازگشت از مسافرت من و دوست پدرم در ماشین بودیم که دوست پدرم با شلیک دو تیر به سر پدرم او را به قتل رساند و پس از آن تصمیم گرفتیم جسد را در جاده کرج-چالوس رها کنیم.

 رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه متهمان با قرار بازداشت موقت جهت سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات بیشتر قتل در اختیار کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار دارند گفت: پلیس با استفاده از شیوه‌های نوین و هوشمند در شناسایی و دستگیری مجرمان، ماموریت خود را دنبال می‌کند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار