| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیدا شدن مار یک متری در سطل زباله /عکس

پاکبانان جزیره پرنس ادوارد کانادا، در سطل زباله مار پایتونی از نوع توپی پیدا کردند و فورا با ماموران حیات وحش تماس گرفتند.

پیدا شدن مار یک متری در سطل زباله /عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پاکبانان جزیره پرنس ادوارد کانادا، هنگام تخلیه سطل زباله‌ای در محله «ایست‌رویالتی» در «شارلوت‌تاون» متوجه وجود مار پایتون از نوع توپی با طول حدود ۱ متر درون سطل زباله شدند. پاکبانان با مشاهده این مار با مرکز مراقبت از حیوانات حیات وحش تماس گرفتند.

ماموران این مرکز فورا خود را به محل رساندند و مار پایتون را با دقت از سطل زباله بیرون آوردند. مسئول مرکز حیوانات حیات وحش می‌گوید، «وجود این مار در سطل زباله منطقه شهری کمی بامزه است، چراکه کمتر پیش می‌آید با ماری که از محل نگهداری خود فرار کرده است مواجه ‌شوید. اما به نظر می‌آید این مار یکی از این مارهای فراری است که از محل زندگی خود خارج شده است و سر از این سطل درآورده است. البته شاید هم صاحب این مار، آن را رها کرده است.»

ماموران مرکز مراقبت از حیوانات حیات وحش، این مار را به پناهگاه حیوانات رها یا گم‌شده منتقل کردند.

بنابه گفته مسئول این مرکز، طول عمر مارهای پایتون توپی که بومی آفریقا هستند،‌ حداکثر ۳۰ سال است و بیشتر مردم به این نوع مارها به عنوان حیوان خانگی علاقه دارند.

ماموران این مرکز قرار است صاحب این مار را پیدا کنند و آن را به صاحب اصلی‌اش تحویل دهند. آنها در حال حاضر نام این مار پایتون را «پپسی» گذاشته‌اند، چراکه محل نگهداری آن در مرکز، یک جعبه خالی نوشابه‌های پپسی است.

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار