| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

تجاوز و تعرض جوان بی‌رحم به دختر 18 ساله

تبهکار 22 ساله معروف به «گربه » که به اتهامات مختلف تحت تعقیب پلیس بود در حالی روی تخت بیمارستان دستگیر شد که یک هفته قبل نیز پاکبان مشهدی را در سانحه رانندگی به کام مرگ فرستاد.

تجاوز و تعرض جوان بی‌رحم به دختر 18 ساله

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در پی وقوع چندین فقره گوشی قاپی های خطرناک در شمال شهر مشهد،تحقیقات گسترده ای توسط نیروهای کلانتری پنجتن آغاز شد و همه سرنخ های پلیسی به تبهکار خطرناک معروف به «گربه» رسید اما هیچ اثری از این دزد سابقه دار به دست نیامد.

 از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع و با تاکید سرتیپ دوم احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)گروهی تخصصی از افسران دایره تجسس و اطلاعات کلانتری با هدایت مستقیم سرهنگ جعفرخانی(رئیس کلانتری پنجتن)وارد عمل شدند تا با گسترش دامنه تحقیقات و به کارگیری منابع و مخبران محلی ،هرچه سریع تر این تبهکار مخوف را دستگیر کنند.در همین حال چند شاخه اطلاعاتی وعملیاتی به رصدهای پلیسی پرداختند و تصاویری از «گربه مخوف» را در اختیار نیروهای گشت انتظامی قرار دادند.بنابرگزارش روزنامه خراسان ،درحالی که گروهی از نیروهای اطلاعاتی مراکز درمانی را به منظور شناسایی تبهکاران ومجرمان فراری زیر نظر داشتند حدود یک هفته قبل خبر وقوع سانحه وحشتناک رانندگی در بزرگراه شهید میرزایی(فجر)نیروهای انتظامی را به محل وقوع حادثه کشاند .

9439e2d5-ab7a-40c6-a985-9a5b8e27dc42

بررسی های مقدماتی نشان داد جوان موتورسواری که با سرعت دلهره آوری در بزرگراه فجر حرکت می کرد به دلیل از دست دادن کنترل موتورسیکلت با پاکبان زحمت کش شهرداری برخورد و او را نقش بر زمین کرده است. دقایقی بعد امدادگران اورژانس دو مصدوم این حادثه وحشتناک را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند اما بهروز بی نیاز(پاکبان)براثر شدت جراحات و صدمات جان خود را از دست داد و«سجاد-ف»(موتورسوار22ساله)تحت درمان قرارگرفت. این ماجرا در حالی ادامه داشت که گروه تخصصی نیروهای کلانتری پنجتن برای انجام یکسری تحقیقات نامحسوس درباره مجرمان تحت تعقیب وارد بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند و بلافاصله «سجاد-ف» معروف به «گربه مخوف»را شناسایی کردند. طولی نکشید که با هماهنگی های قضایی،این تبهکار خطرناک روز گذشته به مقر انتظامی منتقل شد و توسط ستوان مرادی(افسر پرونده)مورد بازجویی های فنی قرارگرفت اما در همان تحقیقات مقدماتی زوایای تکان دهنده ای از تبهکاری های این سارق سابقه دار در حالی فاش شد که پرونده آزار و تعرض بی رحمانه به دختری 18ساله نیز روند تحقیقات پلیسی را تغییر داد.

این دختر18 ساله که حدود2 ماه قبل از جوانی متجاوز شکایت کرده بود با دیدن «گربه مخوف»در کلانتری از شدت وحشت به لرزه افتاد ودر میان اشک و گریه گفت: آن روز این جوان(متهم) به در منزل ما در منطقه پنجتن آمد و در حیاط را به صدا درآورد. زمانی که من در را باز کردم به من گفت: پدرت در خانه است؟که من پاسخ منفی دادم و در حیاط را بستم اما هنوز در رختخواب بودم که ناگهان او را با یک کارد وحشتناک بالای سرم دیدم و از شدت ترس فقط وحشت زده نگاهش می کردم ،او سپس با تهدید به مرگ به من تعرض کرد وازآن جا گریخت.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است هنوز بررسی های پلیس،با صدور دستورات خاصی از سوی سردار نگهبان برای واکاوی جرایم هولناک این تبهکار بی رحم ادامه داشت که مال باختگان زیادی وارد کلانتری پنجتن شدند وگوشی قاپ حرفه ای را شناسایی کردند.درهمین حال کنکاش های تخصصی نیروهای انتظامی درباره دیگر جرایم این دزد سابقه دار بیانگر آن بود که وی مدتی قبل به جرم گوشی قاپی های متعدد دستگیر و با سپردن وثیقه 3 میلیارد تومانی به طور موقت از زندان آزاد شده است.

به گزارش روزنامه خراسان،متهم خطرناک این پرونده که مدعی است به خاطر شکل ظاهری چشمانش به «گربه»شهرت دارد ،به تعداد زیادی گوشی قاپی در مناطق احمدآباد،پنجتن،گلشهر،طلاب و...اعتراف کرد که تاکنون حدود 11تن از مال باختگان وی را شناسایی کرده اند.«گربه مخوف»که خالکوبی های بسیاری نیز دارد وادعا می کند اکنون فقط به قرص های مخدردار آلوده است،با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می برد.

شایان ذکر است او پرونده های دیگری در شعبه دوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی دارد که زیر نظر قاضی حسین امام وردی در حال رسیدگی است.

منبع : خراسان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار