| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت عامل سرقت از ۳۵ خودرو در غرب تهران!

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار لوازم و محتویات خودرو خبر داد.

بازداشت عامل سرقت از ۳۵ خودرو در غرب تهران!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گشت‌زنی‌های عوامل کلانتری ۱۴۰ باغ فیض برای شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد. ماموران پلیس درحین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، در خیابان آبشار به یک دستگاه وانت پیکان که راننده آن مشغول زاغ زنی خودروهای پارک شده بود مشکوک شدند و وی را زیر نظر گرفتند که راننده به محض رویت ماموران بلافاصله از محل متواری شد.

وی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهم به دستور پلیس، ماموران با استفاده از طرح مهار موفق شدند متهم را متوقف و دستگیر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از خودروی سارق تعداد دو رینگ و لاستیک کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری، این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و ۳۵ فقره سرقت محتویات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را در مخفیگاه خود نگهداری می‌کند که در تحقیقات و بررسی های پلیسی محل مخفیگاه متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفت.  

افشار گفت: پس از اخذ دستور قضایی، عوامل پلیس به مخفیگاه متهم مراجعه نموده و در آن تعداد ۱۵ عدد رینگ، هفت حلقه لاستیک و تعدادی باطری و ضبط خودرو را کشف کرده و برای شناسایی مالباختگان و شکات به کلانتری انتقال دادند. برای متهم نیز که جزو سارقان سابقه‌دار بود، پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف جرائم احتمالی به همراه پرونده تحویل دادسرا شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای ارتقاء ایمنی خودروی خود از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر های تصویری استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های خلوت، تاریک و کم تردد خودداری کنند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار