| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

سرقت در خیابان، فروش در فضای مجازی

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک خودرو خبرداد و گفت: این سارق پس از سرقت، اجناس مسروقه را در فضای مجازی به فروش می‌رساند.

سرقت در خیابان، فروش در فضای مجازی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴۰ باغ فیض، پیگیری و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ نادری ادامه داد: با بررسی محل سرقت‌ها و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت سارق شناسایی گردید و در اقدامات فنی پلیسی مشخص گردید این سارق پس از سرقت اجناس مسروقه را در یکی سایت‌های خرید و فروش دست دوم به فروش می‌رساند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته و اشرافیت پلیس، این سارق در حالی که قصد فروش اجناس مسروقه را داشت در یکی از خیابان‌های محله باغ فیض شناسایی و دستگیر شد و ۶ حلقه رینگ و لاستیک مسروقه از وی کشف شد.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان سابقه دار می‌باشند و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار