| کد مطلب: ۱۰۶۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

قتل زن 42 ساله کرجی به دست شوهر عصبانی

آرمان ملی : رئیس پلیس آگاهی استان البرز از قتل یک خانم ۴۲ ساله به‌دست شوهرش به‌دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت پس از انجام قتل دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

قتل زن 42 ساله کرجی به دست شوهر عصبانی

سرهنگ حکمت‌ا... شجاعی گفت: خبری مبنی بر به قتل رسیدن یک خانم میانسال در منزلش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره تشخیص هویت و مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متوفی یک خانم ۴۲ ساله است که دارای اختلافات گسترده خانوادگی بوده و در ماه‌های اخیر درگیری‌های گسترده با همسرش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه همسر مقتول به‌عنوان مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و مشخص شد پس از وقوع حادثه نامبرده متواری است، اضافه کرد: پس از احراز انجام قتل توسط همسر متوفی، متهم با انجام اقدامات پلیسی به یکی از مراکز انتظامی شهرستان کرج هدایت و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم علت و انگیزه انجام قتل را اختلافات گسترده خانوادگی با همسرش عنوان کرده است. سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: به‌کارگیری سعه‌صدر در اختلافات خانوادگی و مراجعه به روانشناسان حوزه خانواده می‌تواند از وقوع حوادث و جنایات این چنین پیشگیری کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار