| کد مطلب: ۱۱۴۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

رسانه اسرائیلی: پایگاه‌ها مقابل موشک‌های ایران بی‌دفاع‌اند

یک رسانه عبری زبان، فاش کرد، نظامیان اسرائیلی از اینکه پایگاه‌های شان در مقابل موشک‌های ایرانی بی‌دفاع هستند ابراز نگرانی می‌کنند.

رسانه اسرائیلی: پایگاه‌ها مقابل موشک‌های ایران بی‌دفاع‌اند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ روزنامه زیمان اسرائیل در گزارشی اعلام کرد، نظامیان اسرائیلی تاکید دارند که پایگاه‌های هوای اسرائیل از پناهگاه کافی بهره‌مند نیستند.

تانی گولدشتاین در گزارش خود که امروز دوشنبه منتشر شد اعلام کرد، پایگاه‌های راهبردی ارتش اسرائیل از جمله پایگاه‌های هوایی که هفته گذشته مورد اصابت موشک‌های ایران قرار گرفتند از شرایط پناهگاهی کافی بهره‌مند نیستند.

در این گزارش تاکید شده است، تحقیقات میدانی زیمان اسرائیل نشان می‌دهند که حداقل چهار پایگاه ارتش اسرائیل که در آن فعالیت‌های عملیاتی و راهبردی اصلی انجام می‌شود، از جمله سه پایگاه نیروی هوایی به شکل کافی حافظت شده نبوده و خبری از مناطق مستحکم شده و پناهگاه در آنها نیست.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، پایگاه‌‌هایی که هفته گذشته با موشک‌های بالستیک ایران مورد هدف قرار گرفتند نیز جزو این دسته پایگاه‌ها بوده و در این حمله هم به آنها زیان‌های قابل توجهی وارد شد.

این رسانه با اعتراف ضمنی به تلفات وارد شده به پایگاه نواتیم اعلام کرد، براساس گزارش رسانه‌های خارجی پایگاه نواتیم در این حمله موشکی آسیب دید.

(د ) نظامی اسرائیلی از نیروهای احتیاط که هویت کاملش ذکر نشده، در یگان فنی نیروی هوایی در یکی از پایگاه‌‌هایی خدمت می‌کند که هفته پیش مورد اصابت موشک‌های ایران قرار گرفت، او تاکید کرد در بخش‌های عمده‌ای از پایگاه ما خبری از پناهگاه نیست، این یک مسئله واقع جنون آمیز است.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار