| کد مطلب: ۱۱۳۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ توپ را به زمین رقیب انداخت/ بایدن و هریس مقصر ترور من هستند

به دنبال ترور دوم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴، او گفت نوع سخنان جو بایدن و کامالا هریس عامل «تیراندازی» به او بوده است.

ترامپ توپ را به زمین رقیب انداخت/ بایدن و هریس مقصر ترور من هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ ترامپ روز دوشنبه، یک روز پس از دومین سوءقصد نافرجامی به او، در گفت‌و‌گویی اختصاصی با فاکس‌نیوز دیجیتال، گفت فرد مسلح مهاجم تحت تاثیر «زبان تحریک‌آمیز» دموکرات‌ها قرار گرفته بود.

ترامپ در گفت‌و‌گوی خود با فاکس نیوز دیجیتال اضافه کرد: «او به سخنان بایدن و هریس باور داشت و طبق آن عمل کرد. سخنان آن‌ها است که باعث می‌شود به سمت من شلیک کنند. در حالی که من کسی هستم که کشور را نجات خواهد داد، و آن‌ها کسانی هستند که دارند این کشور را از داخل و خارج ویران می‌کنند.»

ترامپ با اشاره به سخنان پیشین بایدن و هریس که او را «تهدیدی برای دموکراسی» و خود را عامل «اتحاد» کشور نامیده بودند، گفت: «آن‌ها برعکس این حرف‌اند. آن‌ها افرادی‌اند که می‌خواهند کشور ما را نابود کنند. این همان دشمن داخلی است. تهدید واقعی آن‌ها هستند.»

ترامپ گفت: «آن‌ها این کار را با ترکیبی از سخنان تحریک‌آمیز و پرونده‌‌سازی‌هایی که برایم می‌کنند انجام می‌دهند. ابله‌های خطرناکی مانند این تیرانداز به این حرف‌ها را گوش می‌دهند‌ــ همین‌طور تیرانداز اول.»

 

منبع : اکوایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار