| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کامالا هریس: زمان آتش‌بس فرا رسیده است

معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری این کشور از فرارسیدن زمان آتش‌بس در نوار غزه سخن گفت.

کامالا هریس: زمان آتش‌بس فرا رسیده است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری این کشور در سخنانی از دیدار وی و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با تیم مذاکره‌کننده این کشور با موضوع توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: زمان آتش‌بس فرا رسیده و ما نیازمند بازگرداندن اسرا و پایان‌دادن به درد و رنج در غزه هستیم.

هریس بدون اشاره به بمباران بی‌وقفه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول هلاکت ۶ اسیر صهیونیستی عنوان کرد که اخیراً جنازه آن‌ها از سوی نظامیان صهیونیست در نوار غزه پیدا شده است. وی همچنین تهدید کرد که رهبران حماس بهای هلاکت این صهیونیست‌ها را پرداخت خواهند کرد.

کمی پیش‌تر نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد: ما به توافق پایانی پیرامون اسرا (صهیونیست) در غزه بسیار نزدیک هستیم.

بایدن با اشاره ضمنی به پذیرش کارشکنی از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روند دستیابی به توافق مبادله اسرا گفت: به باور من نتانیاهو اقدامات کافی را برای امضای توافق مبادله اسرا انجام نمی‌دهد.

از سوی دیگر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که یک مسئول آمریکایی پیامی را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتقل کرده است که بر اساس آن بایدن از کابینه رژیم صهیونیستی خواسته برای امضای توافق مبادله اسرا دست به اقدام بزنند.

این رسانه صهیونیستی همچنین به نقل از یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موضع بایدن ممکن است به دستیابی به توافق کمک کند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار