| کد مطلب: ۱۱۳۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

هشدار حماس به اسرائیل /جزئیات

جنبش حماس هشدار داد برگزاری تورهای گردشگری برای صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، بازی با آتش است.

 هشدار  حماس به اسرائیل /جزئیات

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تصمیم دولت اشغالگر صهیونیستی به برگزاری تورهای گردشگری برای صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی، اقدامی خطرناک و بازی با آتش است که منطقه را به سمت جنگی دینی پیش می‌برد و مسئولیت همه پیامدهای آن متوجه رژیم اشغالگر و حامیان آن است.

این جنبش خواستار بسیح عمومی امت و خیزش سراسری برای دفاع از ملت و مقدسات فلسطین شد.

حماس بیان کرد که این دولت فاشیست و جنایتکار با بازی آتش می‌کند و اعتنایی به پیامدهای تجاوزات خود علیه مسجد الاقصی و هتک حرمت آن نزد امت اسلامی و عربی ندارد و این طرح‌های شوم و خطرناک علیه قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف، موجب وقوع جنگ دینی گسترده خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که تلاش‌های گسترده دشمن صهیونیستی برای تغییر واقعیت‌های موجود در مسجد الاقصی، هرگز موجب محو حقایق تاریخی مبنی بر اسلامی بودن این مکان که غیرقابل تقسیم است و همیشه اسلامی خواهد ماند، نخواهد شد.

حماس عموم فلسطینیان در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 را به بسیج عمومی و حضور گسترده در مسجد الاقصی برای مقابله با هرگونه تلاش صهیونیست‌های تندرو برای هتک حرمت مسجد الاقصی و زیر پا گذاشتن قداست آن و رویارویی با دشمن اشغالگر برای دفاع از این مسجد مبارک فراخواند.

 

منبع : افکار نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار