| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

آمریکا: ایران همچنان آماده حمله به اسرائیل است

«جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «مجبور هستیم فرض را بر این بگذاریم که ایران همچنان آماده حمله به اسرائیل است.» پیش از این، پاتریک (پت) رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی گفت: پنتاگون همچنان ارزیابی می کند که حتی پس از حوادث آخر هفته، تهدید حمله ایران و گروه‌های وابسته به اسرائیل وجود دارد. به گزارش ایرنا، سخنگوی پنتاگون افزود که حتی پس از پرتاب صدها موشک و پهپاد توسط حزب‌الله به سمت اسرائیل در تلافی شهادت یک فرمانده ارشد آن، آمریکا همچنان ارزیابی می کند که تهدید حمله علیه اسرائیل توسط ایران و گروه‌های وابسته به آن وجود دارد. رایدر به خبرنگاران گفت: «من به برخی از نظرات عمومی که توسط رهبران ایران و دیگران بیان شده است، اشاره می‌کنم... ما همچنان ارزیابی می کنیم که تهدید حمله وجود دارد.» سخنگوی پنتاگون اضافه کرد: «ارزیابی ما همچنان این است که خطر حمله وجود دارد و ما... همچنان در آمادگی کامل هستیم تا در صورت حمله، علاوه بر کمک به توان دفاعی اسرائیل، از نیروهای خود محفاظت کنیم.» این مقام آمریکایی ادامه داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دستور داده است که دو ناوگروه ضربت نیروی دریایی برای حمایت از اسرائیل در منطقه باقی بمانند.

آمریکا: ایران همچنان آماده حمله به اسرائیل است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «مجبور هستیم فرض را بر این بگذاریم که ایران همچنان آماده حمله به اسرائیل است.»

پیش از این، پاتریک (پت) رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی گفت: پنتاگون همچنان ارزیابی می کند که حتی پس از حوادث آخر هفته، تهدید حمله ایران و گروه‌های وابسته به اسرائیل وجود دارد.

سخنگوی پنتاگون افزود که حتی پس از پرتاب صدها موشک و پهپاد توسط حزب‌الله به سمت اسرائیل در تلافی شهادت یک فرمانده ارشد آن، آمریکا همچنان ارزیابی می کند که تهدید حمله علیه اسرائیل توسط ایران و گروه‌های وابسته به آن وجود دارد.

رایدر به خبرنگاران گفت: «من به برخی از نظرات عمومی که توسط رهبران ایران و دیگران بیان شده است، اشاره می‌کنم... ما همچنان ارزیابی می کنیم که تهدید حمله وجود دارد.»

سخنگوی پنتاگون اضافه کرد: «ارزیابی ما همچنان این است که خطر حمله وجود دارد و ما... همچنان در آمادگی کامل هستیم تا در صورت حمله، علاوه بر کمک به توان دفاعی اسرائیل، از نیروهای خود محفاظت کنیم.»

این مقام آمریکایی ادامه داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دستور داده است که دو ناوگروه ضربت نیروی دریایی برای حمایت از اسرائیل در منطقه باقی بمانند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار