| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به بایدن: نتانیاهو شما را فریب می دهد

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه همچنین خواستار فشار بایدن برای امضای توافق مبادله اسرا در این هفته شدند و خطاب به نتانیاهو تصریح کردند: مذاکرات قاهره آخرین فرصت است. خانواده‌های اسرای صهیونیست افزودند: نتانیاهو با شروط خود به ویژه در رابطه با محور فیلادلفیا، به مانع‌تراشی پیش روی توافق مبادله اسرا ادامه می‌دهد. آنان خطاب به بایدن گفتند: نتانیاهو شما را فریب می‌دهد و عکس آنچه را که می‌گوید انجام می‌دهد و نباید به او اعتماد کنید. خانواده‌های اسرای اسرائیلی تأکید کردند: نتانیاهو به شیوه‌ای هدفمند به سنگ‌اندازی بر سر راه توافق ادامه می‌دهد و طبق منافع سیاسی خود عمل می‌کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به بایدن: نتانیاهو شما را فریب می دهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه همچنین خواستار فشار بایدن برای امضای توافق مبادله اسرا در این هفته شدند و خطاب به نتانیاهو تصریح کردند: مذاکرات قاهره آخرین فرصت است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست افزودند: نتانیاهو با شروط خود به ویژه در رابطه با محور فیلادلفیا، به مانع‌تراشی پیش روی توافق مبادله اسرا ادامه می‌دهد.

آنان خطاب به بایدن گفتند: نتانیاهو شما را فریب می‌دهد و عکس آنچه را که می‌گوید انجام می‌دهد و نباید به او اعتماد کنید.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی تأکید کردند: نتانیاهو به شیوه‌ای هدفمند به سنگ‌اندازی بر سر راه توافق ادامه می‌دهد و طبق منافع سیاسی خود عمل می‌کند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار